O nouă identitate vizuală pentru EXEC-EDU
Reading Time: < 1 minutDupă 20 de ani de activitate pe piata autohtonă de training și consultanță, EXEC-EDU se orientează din ce în ce mai mult către inovație și simplificare. Astfel, compania finalizează procesul de schimbare a identității vizuale, care a implicat și lansarea unui nou website, modern, cu scopul de a îmbunătăți experiența utilizatorului.
EXEC-EDU lansează în permanență programe de training noi, care răspund nevoilor și provocărilor managerilor, în portofoliul companiei regăsindu-se peste 50 de cursuri de dezvoltare pentru manageri si antreprenori, workshop-uri de well-being și dezvoltare personală, teambuilding și coaching executiv.
“Decizia acestei schimbări curajoase de imagine a survenit nu numai datorită dezvoltării EXEC-EDU, ci și felului în care au evoluat preocupările liderilor. Astăzi, paradigma învățării este diferită și presupune agilitate și capacitatea de a dobândi rapid noi competențe, precum și o experiență de învățare memorabilă. De aceea, și noua identitate EXEC-EDU se orientează pe simplitate și dinamism, pe relația apropiată cu clientul, având în centru una dintre valorile cheie ale EXEC-EDU, aceea de progres”, a declarat Lavinia Rașcă, director general, EXEC-EDU.
Proiectul de rebranding și de lansare a noului website a fost realizat în parteneriat cu agenția Toud Marketing and Design.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz