O noua identitate de brand pentru TNT
Reading Time: < 1 minutCa o componenta cheie a strategiei Outlook, anuntata de companie la inceputul acestui an, TNT lanseaza o noua identitate de brand, cu accent pe resurse precum: oamenii TNT si reteaua sa rutiera europeana. Noul mesaj, ‘The People Network’, vizeaza promovarea culturii companiei si preocuparea de a dezvolta relatii pe termen lung cu clientii sai. TNT ilustreaza astfel rolul retelei de oameni dedicati, care contribuie la cresterea afacerilor partenerilor sai.
Noul brand se lanseaza cu o campanie de promovare ampla. In peste 20 de tari din Europa sunt disponibile oferte de testare gratuita a serviciului. In plus, materialele de advertising pozitioneaza TNT ca pe un jucator puternic, dar uman si accesibil companiilor mici sau aflate la inceput de drum.
In ultimii 70 de ani, TNT a pus accentul pe construirea unor retele aeriene si rutiere extinse in Europa, apte sa transporte de la colete la marfuri de volum. Compania s-a definit pe piata prin deschiderea si atitudinea prietenoasa fata de client.
Noul brand este lansat printr-o campanie de amploare la nivel european – incluzand oferte promotionale, concursuri cu premii, campanii de promovare, comunicari via social media. Toate aceste instrumente transmit mesajul ca TNT investeste in idea in care crede si anume ca implicarea personala face diferenta in logistica.
Pe parcursul urmatoarelor 10 saptamani, noii clienti TNT vor putea sa testeze ‘experienta TNT’, trimitand un transport international gratuit de pana la 100 kg, prin intermediul retelei rutiere a companiei, in 24 de tari din Europa.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz