O noua identitate de brand pentru 4AcePR
Reading Time: 2 minuteAgentia de comunicare 4AcePR se prezinta cu o noua identitate vizuala si o noua directie de comunicare, sub sloganul “Communication Beyond Borders”.
Rebrandingul a fost realizat de agentia HIPPOS si a avut la baza un audit intern si extern extins.
“Cu o noua identitate si o echipa de consultanti extinsa, ne propunem ca “dincolo de limite” sa defineasca felul in care comunicam si actionam. Urmatorii ani vor marca consolidarea capacitatii de comunicare in domenii variate si accesarea unor piete externe la nivel de potentare a informatiilor si instrumentelor relevante pentru clienti si industrie. Totodata, cei 13 ani de experienta au o contributie majora in crearea si implementarea unor noi proiecte de comunicare proprii – evenimente adresate comunitatilor active (studenti, antreprenori) si campanii CSR”, declara Mihaela Mitu, Managing Director al 4AcePR.
De-a lungul celor 13 ani de activitate, 4AcePR a comunicat pentru peste 80 de clienti din domenii de activitate extrem de diversificate (farma&medical, electroIT&retail, constructii&imobiliare, educatie&cultura, lifestyle, FMCG, sport, auto&transporturi, HoReCa, sectorul public, entertainment, telecom, financiar, energie, branding personal etc.).
In portofoliul actual de clienti se regasesc: ARMACO Distributions, Atentie!, Die Biene Maja, Domeniile Mennini, Elian Solutions, Falcon Electronics, Hästens, Origami Consulting Group, Qipa, Restart, Roberto Cavalli Tiles, S-KARP, Stein Bestasig.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz