O nouă direcție de brand ING Bank România
Reading Time: < 1 minut”Do your thing” este noua direcție de brand a ING Bank România. Aceasta face parte din strategia Think Forward a companiei și subliniază misiunea de a susține oamenii să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri, încurajându-i să facă mai multe din lucrurile pe care le iubesc.
Noua direcție include elemente de brand noi precum un stil diferit de fotografie, un logo audio și semnarea tuturor materialelor cu ‘do your thing’.
Lansarea oficială a noii direcții de brand a avut loc printr-o nouă campanie implementată în parteneriat cu Jazz Communications. Aceasta vorbește despre redescoperirea micilor plăceri ale vieții, arătând diferite personaje în propria poveste cotidiană. Aceste povești sunt construite în jurul noului pachet de salariu ING, care oferă ”și, și, și” – și plăți mobile, și un curs valutar avantajos disponibil non-stop, și taxe zero la orice bancomat, pentru oricine își aduce salariul la ING.
Spoturile TV au fost create cu ajutorul regizorului danez Sune Sorensen, care a folosit o tehnică ce a implicat filmarea single-shot. Iar pentru că muzica a jucat un rol important în crearea poveștilor, ING a găsit o potrivire perfectă cu piesele trupei românești We singing colors.
Începând cu 13 iulie, noua direcție de brand este prezentă în toate activitățile de marketing și comunicare ale companiei, canalele digitale ale ING Bank România fiind deja aliniate cu aceasta.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz