MarComm

O nouă campanie pentru Lipton, semnată de Golin

Reading Time: < 1 minut

Portofoliul Lipton România s-a diversificat în această primăvară. Pe lângă cele două sortimente Ceai Verde și Ceai Verde Mint & Lime, care au acum un conținut redus de zahăr, s-a adăugat o nouă aromă light, de piersică.

Noul Lipton Ice Tea Verde conține apă, frunze de ceai verde și fructe, ceea ce a inspirat conceptul campaniei de brand experience ”What are You made of?”

Campania a început cu un kit senzorial, prin care câțiva influenceri au fost invitați să se gândească la ideea de ”What are YOU made of?”.  Campania a continuat cu un mix de influenceri care au conturat un traseu senzorial prin canale și tool-uri care au transmis mesajul în manieră expresivă și interactivă – live videos, stories și postări pe Instagram și Youtube. Influencerii parteneri au realizat live sessions personalizate de yoga, în prezența digitală a unui trainer acreditat, care au fost ulterior împărtășite cu alte zeci de mii de urmăritori. Tematicile sesiunilor au fost gândite pe emoții și nevoi mult mai puternice în ultimele luni: Slow Down (conștientizarea momentului prezent și a importanței respirației), Create Space (schimbarea perspectivei și crearea de spațiu lăuntric pentru noi experiențe), Journey to Lightness (atingerea echilibrului dintre componentele strong, respectiv light ale vieților noastre) și nu numai.

Echipele implicate în campanie:

PepsiCo: Veronica Păniță (Senior Brand Manager), Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages), Oana Andone (Digital Specialist).

Golin: Marina Constanda (Director), Ana-Maria Stoica (Manager), Bianca Ionescu (Media Associate), Irina Guțan (Copywriter), Alexandra Ion (Digital Manager), Cristina Stroiu (Digital Associate).

Tribal Worldwide: Adina Militaru (Head of Digital), Oana Mitroi (Social Media Manager)

OMD: Mihnea Pretorian (Digital Director), Dana Constantin (Digital Manager).

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Join UP!: Românii prind gustul vacanțelor exotice. Peste 30% mai mulți turiști au vizitat Egiptul în această toamnă

În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…

5 ore ago

„Bach chez Cioran, une tragédie angélique”, în premieră în România pe 26 noiembrie

Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…

9 ore ago

Provocările finanțării proiectelor culturale din România

Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…

11 ore ago

Ateliere de colaj organizate alături de Haute Culture, în completarea Collage Festival

Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…

12 ore ago

Ziua Națională a României pe scena La Fenice Stele ale Operei Româneşti la Veneţia

Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…

14 ore ago

Johann Strauss Ensemble în concert la Teatrul Național București: „Viena Magic” – un regal muzical de 20 de ani pe scenele din România

Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…

14 ore ago