O nouă campanie pentru Lipton, semnată de Golin
Reading Time: < 1 minutPortofoliul Lipton România s-a diversificat în această primăvară. Pe lângă cele două sortimente Ceai Verde și Ceai Verde Mint & Lime, care au acum un conținut redus de zahăr, s-a adăugat o nouă aromă light, de piersică.
Noul Lipton Ice Tea Verde conține apă, frunze de ceai verde și fructe, ceea ce a inspirat conceptul campaniei de brand experience ”What are You made of?”
Campania a început cu un kit senzorial, prin care câțiva influenceri au fost invitați să se gândească la ideea de ”What are YOU made of?”. Campania a continuat cu un mix de influenceri care au conturat un traseu senzorial prin canale și tool-uri care au transmis mesajul în manieră expresivă și interactivă – live videos, stories și postări pe Instagram și Youtube. Influencerii parteneri au realizat live sessions personalizate de yoga, în prezența digitală a unui trainer acreditat, care au fost ulterior împărtășite cu alte zeci de mii de urmăritori. Tematicile sesiunilor au fost gândite pe emoții și nevoi mult mai puternice în ultimele luni: Slow Down (conștientizarea momentului prezent și a importanței respirației), Create Space (schimbarea perspectivei și crearea de spațiu lăuntric pentru noi experiențe), Journey to Lightness (atingerea echilibrului dintre componentele strong, respectiv light ale vieților noastre) și nu numai.
Echipele implicate în campanie:
PepsiCo: Veronica Păniță (Senior Brand Manager), Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages), Oana Andone (Digital Specialist).
Golin: Marina Constanda (Director), Ana-Maria Stoica (Manager), Bianca Ionescu (Media Associate), Irina Guțan (Copywriter), Alexandra Ion (Digital Manager), Cristina Stroiu (Digital Associate).
Tribal Worldwide: Adina Militaru (Head of Digital), Oana Mitroi (Social Media Manager)
OMD: Mihnea Pretorian (Digital Director), Dana Constantin (Digital Manager).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz