O nouă campanie pentru Apollo111 semnată de Rusu Borțun Cyber Growers
Reading Time: 2 minuteCampania ”aboutlastnights” pentru Apollo 111 Barul & Terasa, realizată de agenția de strategie și comunicare Rusu Borțun Cyber Growers, este prima campanie locală cu mesaje private care democratizează experiența ieșitului în oraș prin transformarea conversațiilor și a interacțiunilor.
Cu ajutorul campaniei ”aboutlastnights” oricine se poate adresa prin mesaje social media primind răspuns în timp real sau poate oferi sugestii pentru următoarea experiență la Apollo 111.
“Când Bogdan Dumitrache ne-a cerut să promovăm terasa, am săpat în inbox și-am venit cu umbrela <<aboutlastnights>> ca subiect de conversație zilnică pe terasă”, a declarat Cătălin Rusu, co-fondator Apollo 111 și Chief Creative Partner al Rusu Borțun Cyber Growers.
Pentru administratorii paginii Apollo 111, inbox-ul de mesaje a devenit, pe lângă rolul strict funcțional, o platformă informală de comunitate. Așadar, ei și-au propus să scoată mesajele private din anonimat și să formalizeze comunitatea creată oferind un mic preview din culise, pe baza de user generated content.
“Pe trendul de community building din digital, prospețimea abordării noastre vine din cronologia de proces. Am urmat calea: de la mesaj privat la memă. Când majoritatea brandurilor activează în primul rând cu scopul de a obține continut de la useri și în al doilea rând cu cel de a genera conversații și să construiască comunitate, noi ne-am folosit de conținutul de la useri deja existent și l-am transformat în memă, evident fără să facem public numele autorului de mesaj,” a declarat Miruna Macsoda, Managing Director Rusu Borțun Cyber Growers.
Campania ”aboutlastnights” nu are setat un termen de încheiere deoarece comunitatea nu se termină.
Foto: © Monthira Yodtiwong | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz