O noua campanie marca Jazz
Reading Time: < 1 minutInca de acum doi ani MedLife si-a propus “sa faca Romania bine”. Acum angajamentul este intarit printr-un juramant pe care compania si-l asuma prin vocea medicilor sai si concretizat printr-un spot ce poarta semnatura agentiei Jazz.
“Ideea a plecat de la strategie. Creatia nu doar ca a aprobat-o, dar a imbratisat-o cu drag. Am simtit emotia, puterea ideii. Juramantul lui Hipocrate, pe cat de simplu, pe atat de profund, de clar, de sincer. Da, este un juramant depus de toti medicii lumii, insa MedLife le reaminteste romanilor de el, prin medicii sai”, a spus Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz.
“Campania este un manifest prin care dorim sa le reamintim romanilor ca in Romania se face si medicina de calitate si sa le crestem increderea in medicii nostri. La MedLife sanatatea oamenilor este in centrul preocuparii noastre” , a declarat Simona Iliescu, Marketing Director, MedLife.
Echipa MedLife: Simona Iliescu – Marketing Manager; Oana Safta – Marketing Specialist; Diana Grosu – Marketing Specialist; Mihai si Nicolae Marcu – Fondatori MedLife
Echipa Jazz: Valentin Suciu – Creative Partner; Irina Pencea – Managing Partner si Strategie; Andreea Ghenoiu – Group Creative Director; Raluca Matei – Senior Art Director; Georgiana Rotaru – Account Manager; Marina Perta – Account Executive
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz