O nouă campanie de imagine Arctic
Reading Time: < 1 minut”Arctic prezintă funcții din viața ta” este noua campanie de imagine a brandului de electrocasnice, deținut de grupul turc Arçelik.
Noua campanie vine în continuarea platformei ”Știm familiile de români din interior” și în cadrul acesteia au fost dezvoltate materiale video aferente fiecărei categorii, dar și pentru comunicarea beneficiilor reprezentate de extragaranție. Video-urile sunt găzduite de un landing page dedicat, iar campania este activă pe website, pe platformele de social media ale brand-ului, pe blog, pe stații de radio naționale cu audienta ridicată, precum și la retaileri.
”Arctic este prezent constant în topul celor mai puternice brand-uri din România datorită faptului că a fost și continuă sa fie un etalon în materie de tehnologie, oferind în același timp un raport calitate-preț optim”, a declarat Daniela Costi, Brand Manager Arctic.
”Din echipa de campanie fac parte agențiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solution – digital agency și Stereotip – producție video, avându-l pe Andrei Tănase în rolul de regizor”, a declarat Gabriel Eremia, Marketing Director, Arctic.
Anul acesta, Arctic a fost declarat, în cadrul studiului ICEARTIAS Best Buy Award, drept brandul ce oferă cel mai bun raport calitate-preț. Certificarea a fost acordată ca urmare a răspunsurilor oferite de un eșantion reprezentativ la nivel național, de 1.200 de români. Respondenții au fost întrebați care este brand-ul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț din România, în topul preferințelor fiind votat brand-ul Arctic.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz