O nouă campanie de comunicare Dero
Reading Time: 2 minuteDero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat.
Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în print și acțiuni de PR.
În contextul în care, de peste 50 de ani, brandul Dero face din spălatul hainelor o activitate plăcută pentru femei, cea mai recentă campanie de comunicare aduce un nou mesaj: spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri, astfel încât femeile să aibă mai mult timp liber pentru ele și cei dragi.
Conform unui studiu reprezentativ la nivel național, derulat de iVOX în luna septembrie, majoritatea femeilor din România dedică peste 10 ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaților dedică între 2 și 4 ore acelorași responsabilități. Conform aceluiași studiu, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. Chiar dacă și-ar dori să împartă această responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină.
Brandul Dero a fost achiziționat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovație prin modernizarea produsului, a ambalajului și alinierea la standarde occidentale.
În anul 2000, a fost prima marcă din România care a lansat un produs “2 în 1”. Campaniile Dero sunt memorabile – fie că a fost vorba despre “Cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “Spală Românește”.
În 2016, la aniversarea a 50 de ani alături de consumatoarele din România, Dero le-a mulțumit consumatoarelor din România pentru bucuria pe care o aduc celor din jur printr-o campanie aniversară: „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria”.
În 2017, DERO a lansat campania „Dero susține visurile româncelor” prin care încurajează inițiativele care creează oportunități pentru femeile din România. În acest context, Dero a susținut două proiecte ale unor organizații non-profit (MamaPan și Anotimpuri la Borcan) și a lansat un proiect pilot la nivel național, toate cu scopul de a crea noi oportunități pentru femei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz