Danonino lanseaza o noua campanie integrata de comunicare. Astfel, in perioada 1 februarie – 31 martie copiii pot colectiona 18 magneti holografici cu animale pe care ii pot asambla intr-un puzzle, iar noile sticlute de colectie cu animale Danonino Iaurt de Baut pot fi folosite de cei mici pentru a afla despre locurile in care traiesc animalele.
Campania este sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store, actiuni OOH, o serie de actiuni online, in social media si activitati de relatii publice.
Odata cu lansarea campaniei a fost creata si pagina de Facebook Danonino Romania, unde parintii sunt invitati sa intre in aplicatia Lumea lui Dino si sa inscrie o poza cu copilul lor pentru a putea castiga premii saptamanale constand in branzica si marele premiu, o excursie la ZOO in Viena pentru intreaga familie. Tot aici, copiii, cu ajutorul parintilor, pot face schimb de magneti si pot gasi noi prieteni in comunitatea Danonino.
In plus, aplicatia interactiva si educativa “Aventurile lui Dino” are acum o noua insula. Aceasta aplicatie este conceputa de expertii Danone in colaborare cu Comitetul Stiintific al Facultatii de Educatie din cadrul Universitatii Internationale din Catalunia (UIC Barcelona) pentru a sprijini procesul de invatare al celor mici si a le dezvolta autonomia.
In fiecare weekend din luna februarie parintii sunt invitati alaturi de copii sa se distreze si sa se bucure de surprizele Danonino pe patinoarul din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti. Iar la radio Itsy Bitsy copiii pot afla lucruri interesante despre animale si locurile in care acestea traiesc si pot intra in concursurile lui Dino pentru a castiga premii pe loc.
Echipele care au contribuit la implementarea campaniei Danonino “Descopera unde traiesc animalele cu Dino!” sunt formate din:
Din partea Danone: Adelina Cimpeanu – Brand Manager Danonino, Anca Ignat – Senior Manager Global Brands Danone, Luiza Toma – Manager pentru Comunicare Interna si PR de Brand.
Din partea agentiei de digital: Andreea Bozoi, Digital Coordinator
Din partea agentiei de relatii publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Account Executive
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…