„Când poți și vrei mai mult, reușești” ne arată cea mai nouă campanie Alcalia semnată DDB România
Reading Time: 2 minuteCa urmare a câștigării pitch-ului de creație organizat de Maspex, DDB România lansează noua comunicare a brandului premium de apă Alcalia.
Așa cum cele mai bune insight-uri sunt cele care vin din adevăruri pure, la fel s-a întâmplat și cu inspirația noii campanii care a venit direct din produs, mai precis adâncimea de la care este extrasă această apă alcalină (1200 metri) din izvoarele minerale ale munților Rodopi, Velingrad.
Prin urmare, inspirați din procesul de extragere, a venit firesc ca Alcalia să îmbrățișeze, în noua campanie, acest statement de brand: Descoperă lumea dinăuntrul tău.
„Împreună cu echipa DDB, demarăm al treilea an de comunicare pentru Alcalia, printr-o campanie care se pliază perfect pe atributele de comunicare anterioare și care pune accent pe beneficiile produsului și diferențiatorii săi: natural, sursă, adâncime, pH. Alcalia se adresează oamenilor curajoși, care nu se sperie ușor și nu se mulțumesc cu puțin. Oameni care cred, merg mai departe, caută adânc, explorează și își împing limitele” a declarat Alexandra Panait, Marketing Manager Beverages în cadrul Maspex România.
„În momentul în care ne-am dat seama că vorbim de un brand care îi inspiră pe cei ce nu încetează să caute, să descopere și să facă acel „extra mile”, am realizat că cel mai potrivit să ilustreze noul episod Alcalia este Adrian Nartea, cel care a adus succesul primei campanii. De data aceasta însă dăm la o parte cortina și îl descoperim pe Nartea, autentic, în rolul vieții lui, cel de actor,” a declarat Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România.
Pentru a ajunge un actor de succes, a străluci în fața reflectoarelor, este nevoie de mult antrenament, curiozitate, experimentare, dorința de a ajunge mai departe și a da tot. Cu alte cuvinte, «go that extra mile», întocmai precum extragerea acestei ape alcaline premium.
Campania beneficiază de comunicare pe TV, în digital și Social Media și se desfășoară în perioada aprilie-mai.
Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:
DDB România:
Andreea Baltă – Account Director
Andreea Boiangiu – Account Manager
Karina Condei – Strategic Planner
Stefan Vasilachi – Creative Director
Teodor Minea – Sr Art Director
Mihai Alexandru Ion – Sr Copywriter
Roxana Țâmpău – Managing Director
Maspex România:
Alexandra Panait – Marketing Manager Beverages
Alexandru Cîrmaciu – Senior Brand Manager
Raluca Radu – Brand Manager
Gabriela Oprea – Junior Brand Manager
Alexandru Mihalcea – Junior Brand Manager
Despre Alcalia
Apa Velingrad ALCALIA este extrasă din izvoarele minerale ale Munților Rodopi, din regiunea balneoclimaterică Velingrad, de la 1200 m adâncime. Este o apă minerală naturală necarbogazoasă, natural alcalină plată direct de la sursă, cu un pH ridicat de 9,36.
Culoarea petului este emblematică pentru nivelul ridicat de alcalinitate indicat de scala pH-ului. Compoziția apei 100% natural alcaline, Velingrad ALCALIA, rămâne neschimbată pe tot parcursul ei, de la sursă și până ajunge la consumator.
Apă premium în categoria apelor minerale natural alcaline de pe piaţa din România, Velingrad ALCALIA se adresează consumatorilor care aleg produse potrivite unui stil de viaţă activ si sănătos. Descoperă ceea ce îţi face bine! „Alcalia îmi face bine!”
Despre DDB România
DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.
Photo 34800196 / Bottled Water © Luchschen | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz