Producătorul United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața locală berea fără alcool Carlsberg 0,0%, o extensie a brandului internațional super premium Carlsberg. Berea este disponibilă în toată țara, în horeca și în retail-ul modern.
“Decizia de a lansa un produs fără alcool pe piața de bere din România, în segmentul super premium, vine ca o consecință firească pentru trendul pozitiv de creștere de care se bucură piața pe segmentul non-alcoolic”, a spus Paul Markovits, Marketing Vicepresident, URBB.
Cu un conținut redus de calorii (- 15kcal/100 ml), berea Carlsberg 0,0% este preparată doar cu ingrediente naturale: malț ușor amărui, cu o aromă distinctă de hamei și apă proaspătă.
Deși are o concentrație de alcool de 0%, băutura reușește să păstreze același gust și aceeași calitate pentru care brandul Carlsberg este recunoscut în întreaga lume de peste 170 de ani.
Produsul este disponibil în două variante de ambalaj, sticlă nereturnabilă de 0,33l și cutie de 0,5l. Doza este prevăzută cu o folie specială de aluminiu de protecție împotriva factorilor externi, o soluție pe care URBB o folosește pentru toate cutiile de bere din portofliul său.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…