Marketing Stiri

O noua agentie in The Group

17 apr. 2015 2 min

O noua agentie in The Group

Reading Time: 2 minute

The Group a lansat Prometheus, o agentie de programmatic media si marketing analytics, prima de acest gen din Romania. Activitatea noii agentii va fi coordonata de Cecilia Tanasoiu in calitate de Managing Director.

Agentia are o echipa formata din sapte specialisti in programmatic media si marketing analytics si detine o solutie completa de programmatic, dezvoltata pe de o parte prin tehnologie si instrumente proprii, pe de alta parte in baza primului contract semnat de Google cu o agentie din Romania pentru acces la platforma si instrumentele exclusive ale companiei Google.

Noutatea activitatilor de planificare, modelare si cumparare  de tip “programmatic” este aceea ca, la capatul unui proces complex, brandurile pot cumpara o anume expunere a reclamei, pentru un anume consumator, la un anume moment, intr-un anume context. Practic, este vorba despre o promovare a brandurilor in mod personalizat si eficient, cu ajutorul tehnologiei si al datelor.

Programmatic media reprezinta pasul catre cybermarketing, respectiv activitatea care reuneste, din perspectiva brandurilor,  trei notiuni vitale: marketing, economie, tehnologie.

Zoltan Szigeti POZA
Zoltan Szigeti, The Group

“Lansarea unei agentii specializate in Programmatic presupune o investitie substantiala si suntem fericiti ca am putut sa o facem, in beneficiul tuturor clientilor nostri”,  a declarat Zoltan Szigeti, presedinte, The Group.

“Activitatea de programmatic planning & buying, capabilitatea de marketing analytics, desi utilizate ca enunturi la scara mai larga, sunt pe deplin intelese si aplicate de foarte putini specialisti.  Rezultatele lor vor reaseza eficient raporturile dintre branduri si consumatori pe internet, vor aduce vesti bune pentru site-urile “vii” si active, pentru publisheri, pentru bloggeri si proprietari de continut relevant, vor contribui la o eficienta sporita a investitiei brandurilor in comunicare. Clientii Media Investment vor beneficia in mod direct de expertiza oferita acum de Prometheus”, a declarat Dan Balotescu, Managing Partner, Media Investment.

“Colegii nostri de la Media Investment ofereau deja acest tip de servicii clientilor, dar am realizat intre timp ca activitatea de programmatic media este specializata si cu mult mai sofisticata decat poate oferi o simpla divizie a unei agentii clasice de media. In acest moment doar noi, Prometheus, detinem pachetul complet:  instrumente proprii, tehnologie, date, capabilitati analitice si accesul la platforma de Programmatic Google in Romania”, a declarat Cecilia Tanasoiu, Managing Director, Prometheus.

Prin lansarea agentiei specializate in programmatic media Prometheus, The Group a ajuns in prezent la un numar de 11 agentii specializate in diferitele discipline ale comunicarii.   

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: