O nișă stindard a publicității
Reading Time: 3 minuteSteagurile publicitare personalizate sunt cea mai recentă piesă de puzzle a publicității outdoor, cu ajutorul cărora organizatorii de evenimente în aer liber pot genera un impact puternic în termeni de branding.
Nu mai este un secret pentru nimeni că orice organizator de evenimente își dorește cât mai multă vizibilitate pentru propriul brand și că orice campanie outdoor are nevoie de mesaje publicitare puternice, afișate prin sisteme de expunere corespunzătoare. Iar cea mai bună modalitate prin care acestea pot ajunge la publicul țintă sunt steagurile publicitare, o prezență obligatorie la orice eveniment în aer liber. Datorită dimensiunilor mari și a rezistenței crescute la vânt, acestea nu trebuie să lipsească de la evenimente în aer liber, dar și din locurile unde este necesară informarea trecătorilor, de expunerea unui mesaj sau pentru brand awareness.
“Este cea mai simplă metodă de expunere în aer liber. Sistemele de tip steag sunt mobile și se pot monta în doar câteva minute, fără a fi nevoie de unelte sau de cunoștințe speciale”, spune Dragoș Leaotă, Account Manager, ExpoPrint Media, o companie cu experiență de peste 15 ani în producția publicitară.
ExpoPrint Media oferă toată gama de sisteme de tip steag, în diferite forme și dimensiuni. Acestea pot fi în formă de lacrimă (picătură), pană sau rectangulare cu dimensiuni de la S la XL.
Cele trei forme ale steagului asigură trei suprafețe diferite pe care companiile își pot expune mesajul publicitar. Pentru cei care doresc un text cât mai mare, steagurile rectangulare sunt soluția ideală. Dacă se dorește poziționarea unui logo cât mai mare, organizatorii de evenimente pot opta pentru cele în formă de lacrimă, care au un spațiu generos în partea superioară. “Vedetele” din portofoliul ExpoPrint Media sunt steagurile pană, care sunt cele mai vândute, pentru că îmbină o formă futuristă cu un spațiu generos pentru expunerea mesajului.
Ca să vă faceți o idee, un steag personalizat de tip velă costă 29 de euro + TVA (un steag lacrimă, mărimea S, cu o înălțime de 2,2 metri), iar în acest preț sunt cuprinse și sistemul de prindere și printul. Bazele diferă în funcție de locația evenimentului, de pildă, la un eveniment pe asfalt, baza va fi din metal. Pentru o rezistență mărită la vânt se pot adăuga greutăți cu apă sau se pot prinde cu dibluri în beton. Dar avantajele folosirii steagurilor publicitare nu se opresc aici. Acestea nu depind de existența unui perete, panou sau gard pe care să fie poziționate, cum este nevoie la instalarea unui afiș de pildă. Mai mult, sunt ergonomice, se montează rapid și se transportă cu ușurință. De asemenea, steagurile pot fi mutate cu ușurință chiar și atunci când sunt montate, spre deosebire de alte sisteme de afișare outdoor, grele sau imposibil de mutat atunci când sunt montate.
“Un alt avantaj al steagurilor personalizate este că pot fi rebranduite extrem de ușor. Reprintarea se face independent de structura steagului, trebuie doar trimis fișierul grafic și noi ne asigurăm și trimitem clientului o pânză nouă ce se va monta perfect pe structura existentă”, spune Draoș Leaotă, Account Manager, ExpoPrint Media.
Acestea reprezintă cea mai bună variantă ca mesajul să fie prezent la orice eveniment, fără eforturi mari, fără a fi limitat de spațiu, locație sau orice alt aspect. Motivul? Acestea pot fi poziționate și mutate cu ușurință aproape oriunde, iar mesajul cu siguranță va fi cât se poate de vizibil. Pe lângă toate aceste beneficii, prețul este cât se poate de prietenos cu bugetele companiilor.
Foto: Dreamstime
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz