Numărul utilizatorilor Mirro, în creștere cu 300% în pandemie
Reading Time: 4 minuteZitec a anunțat de curând lansarea la nivel international a Mirro.io, o aplicație completă de management al performanței resurselor umane, prin listarea pe Product Hunt, o platformă internațională de resurse pentru industria IT. În ultimele opt luni, Mirro a continuat să atragă noi clienți și a crescut numărul de utilizatori cu 300%.
Simona Lăpușan, cofondatoare Mirro și COO al Zitec ne-a oferit mai multe detalii despre extinderea Mirro, dar și despre motivele creșterilor exponențiale pe care le-a înregistrat compania în perioada pandemiei.
În perioada de pandemie mulți angajatori au căutat soluții pentru creșterea performanței echipelor. Cum au fost ultimele opt luni, din punct de vedere business pentru Mirro?
În ultimele opt luni, am continuat să atragem noi clienți și am crescut numărul de utilizatori Mirro.io cu 300%. Pentru a veni în sprijinul companiilor în această perioadă plină de incertitudini și de schimbări, am oferit acces gratuit în platforma Mirro pentru primele trei luni. Pentru multe organizații, lucrul de la distanță era un concept nou, cu multe provocări, iar Mirro le-a ajutat să-și țină echipele unite și aliniate către același obiectiv comun.
Un alt aspect notabil este că la începutul lunii octombrie am lansat Mirro.io și oficial la nivel internațional prin listarea pe Product Hunt, una dintre cele mai mari platforme internaţionale de resurse pentru industria IT, iar Mirro a fost votat în top 3 produse ale zilei.
La debutul pandemiei, în timpul stării de urgență, Zitec a anunțat că oferă acces gratuit la Mirro companiilor doritoare. Ne puteți spune câte companii din țară au fost interesate și ce își doreau de la o astfel de aplicație?
La începutul pandemiei, când lucrul de acasă era încă ceva nou, ne-am bucurat că am putut veni în ajutorul câtorva zeci de firme de la noi din țară, din domeniile IT, financiar și servicii.
Unul dintrele motivele pentru care aceste companii au ales Mirro a fost faptul că doreau să-și țină echipa unită, în ciuda distanței fizice, ceea ce Mirro oferă prin funcționalitățile de feedback continuu sau kudos, acesta din urmă fiind modul în care oamenii își arată aprecierea pentru ajutorul primit în diverse situații de la alți colegi sau prin care se recunosc rezultatele obținute.
Alinierea echipelor la obiectivele companiei prin tactici precum OKRs (Objectives & Key Results) a fost un alt motiv pentru care companiile au ales Mirro.
Suplimentar, o altă nevoie a companiilor a fost cea de digitalizare rapidă a proceselor de HR, iar unul dintre punctele forte ale Mirro este că simplifică și automatizează aceste fluxuri, având în vedere în primul rând o experiență plăcută pentru utilizatori.
În ultima perioadă Mirro a funcționat ca un „birou digital”, cu ajutorul aplicației membrii echipelor au putut să fie mai ușor conectați unii cu ceilalți. Ne puteți spune mai multe despre cum funcționează Mirro și cum a ajutat echipele în perioada pandemiei?
Nu demult, lucrul de acasă provoca îngrijorări în rândul managerilor, dar contextul actual l-a transformat într-o normalitate. Situația de față continuă să ne demonstreze însă că echipele remote pot fi cel puțin la fel de eficiente precum cele care lucrează în același birou, în special dacă înțelegem că performanța de business este obținută doar cu echipe unite și implicate.
Mirro oferă contextul prin care putem cere și primi feedback foarte ușor, ajutându-ne în același timp să rămânem conectați cu ce se întâmplă în companie: aniversări, modificări de funcții, schimbări în echipă, evoluția obiectivelor companiei, ce au mai făcut colegii, ce realizări au avut etc.
Mai mult, cu Mirro am schimbat paradigma de evaluare a performanței. În loc de o discuție anuală, Mirro încurajează conversația continuă pe acest subiect, oferind toate informațiile în același loc: feedback, kudos, obiective. Fiecare din cele două părți poate completa oricând realizări, lecții învățate și planuri viitoare, iar când sunt gata, se întâlnesc și concluzionează. În funcție de nevoi, aceste discuții pot fi lunare, trimestriale sau mai rare, Mirro oferind flexibilitate completă.
În ultimele luni, echipa Zitec a îmbunătățit soluția cu diverse module noi care s-au dovedit utile pe perioada pandemiei și au fost apreciate de utilizatori. Ne puteți da mai multe detalii despre aceste noutăți?
Mirro este un produs în continuă evoluție și ne bucurăm să-l îmbunătățim constant pe baza nevoilor utilizatorilor. Spre exemplu, am îmbogățit zona de OKRs cu funcționalități noi cerute de utilizatorii noștri. De asemenea, am investit în rapoarte și dashboards care oferă o privire de ansamblu și informații valoroase legate de concedii, rata de retenție, diversitate, salarii.
Zona de onboarding a fost simplificată și e mai robustă și ușor de folosit, pentru a permite companiilor sa înceapă treaba cât mai repede, iar utilizatorii sunt ajutați de onboarding wizards ca să parcurgă primii pași în Mirro.
În curând vom completa secțiunea de rapoarte și vom oferi integrări cu multe alte aplicații (prin Zapier și nu numai). Mai avem în plan adăugarea de pulse surveys, career path și evaluarea de abilități specifice funcției, precum și indicatori relevanți pentru productivitatea echipelor.
De curând, Mirro a pătruns pe mai multe piețe străine. Ne puteți da mai multe detalii despre această extindere? Ce alte planuri mai aveți pentru Mirro? De ce?
Fiind un Software-as-a-Service, Mirro e accesibil la nivel global și cu această deschidere a fost gândit de la început.
În acest an, numărul de utilizatori Mirro.io a înregistrat o creștere de 300%. Mai mult, în primul semestru, aplicația Mirro a intrat pe noi piețe precum: Ecuador, Paraguay, Brazilia, Portugalia, Franța, Germania, Slovacia, Estonia, Israel sau Noua Zeelandă.
Aplicația este utilizată în prezent de companii românești și străine precum: FreeNow, 7card, Netopia Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks.
Tot ca parte a planului nostru de extindere globală, pregătim lansarea Mirro și în alte limbi, pe lângă cele existente, română și engleza. Urmează ca foarte curând Mirro sa fie disponibil și în germană, franceză, spaniolă și portugheză.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz