Numărul record de înscrieri înregistrate de noua campanie Tuborg
Reading Time: < 1 minutTuborg a lansat campania națională „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”. Derulată la nivel național, campania a debutat în data de 15 mai cu rezultate excelente încă din prima zi – stabilind un nou record pentru brandul de bere, comparativ cu anul trecut, pe parcursul primelor 24 ore de la începutul promoției.
Cele mai mari premii puse în joc în cadrul campaniei sunt: un apartament în București (situat în complexul City Point), un Range Rover Evoque, patru pachete turistice, constând într-un city break pentru 2 persoane în Barcelona, Berlin, Paris sau Roma, respectiv unul dintre cele 40 laptopuri performante Lenovo, model Yoga 510. În plus, consumatorii pot câștiga instant unul din cele 40.000 de pachete a câte 6 doze de bere Tuborg.
„Am gândit aceste premii în perfectă corelație cu targetul Tuborg, format preponderent din tineri, amatori de distracție și aventură. Ne bucurăm că totul a fost potrivit așteptărilor consumatorilor loiali brandului nostru, lucru dovedit de numărul record de înscrieri înregistrate de campania Tuborg dă tonul la premii și mai mari în primele zile, de peste 7 ori mai mare față de anul trecut”, a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.
Campania dispune de o mecanică simplă de concurs, prin intermediul căreia fiecare cod unic inscripționat sub capacelele sticlelor sau cheițelor dozelor de bere Tuborg înscris pe www.tuborg.ro sau trimis prin SMS (la 1877**) le asigură consumatorilor șansa de a câștiga unul dintre premiile oferite în cadrul promoției. Campania se va desfășura până la data de 31 august.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz