Platforma bulgărească nPloy, specializată în căutarea online de locuri de muncă, se lansează pe piața din România în urma unei runde de investiții de 2 milioane de euro.
Startup-ul dezvoltat în Europa Centrală și de Est a atras deja peste 125.000 de utilizatori și peste 1.000 de companii de la lansarea sa în 2018.
nPloy este o aplicație mobilă & web care conectează direct candidații și angajatorii pe baza unui model asemănător unei aplicații de dating. Aplicația folosește un algoritm AI care ajută talentele să-și găsească locuri de muncă pe baza unui set de criterii prestabilite, precum așteptările salariale, aptitudinile, experiența, locația sau tipul de job vizat. Astfel, atât recrutorii cât și candidații pot să evite întâlnirile nepotrivite pentru ei și să câștige timp.
„Cu o economie aflată într-o creștere rapidă și o forță de muncă calificată recunoscută internațional, România a fost de multă vreme o piață de interes pentru noi și suntem încântați că avem șansa să facem progresele tehnologice accesibile pentru piața muncii de aici”, spune co-fondatorul nPloy, Konstantin Tzonev. „Cred că platforma noastră va fi un partener foarte important pentru companiile românești care doresc să-și extindă operațiunile și să rămână competitive într-un mediu de afaceri în continuă și rapidă schimbare”, adaugă acesta.
nPloy folosește un algoritm inteligent care automatizează procesul de preselecție, ajutând astfel ca recrutarea să fie mai rapidă și mai eficientă. Mai mult decât atât, tehnologia folosită ajută și la dezvoltarea unei baze importante de candidați calificați.
De asemenea, un alt punct de diferențiere față de alte platforme de angajare disponibile pe piață, este acela că recrutorii pot să aplice și ei către candidați, nu doar invers. Tot ceea ce trebuie să facă este să le trimită acestora o invitație direct în aplicație (match request).
Estimările start-up-ului arată că recrutorii care folosesc nPloy economisesc aproximativ 1,5 ore pe zi, iar candidații consideră că este de 3 ori mai ușor de aplicat pentru un job datorită interfeței intuitive a aplicației. În plus, rezultatele arată că 1 din 4 candidați ajunge la un interviu – peste media altor platforme de anagajare de pe piață.
Peste 95% dintre cei care își caută un loc de muncă sunt interesați să cunoască intervalul de salariu înainte de a aplica. De aceea, algoritmul nPloy se asigură că aceștia vor vedea doar ofertele disponibile care îndeplinesc așteptările lor salariale.
nPloy încurajează un proces de recrutare imparțial și transparent pentru toate părțile implicate, de aceea, platforma garantează anonimatul candidaților până când există un match cu un angajator. Astfel, înainte ca interesul de a lucra împreună să fie unul reciproc, companiile au acces doar la experiența și aptitudinile fiecărui candidat, excluzând datele personale ale acestora, precum numele, sexul, vârsta și locul de muncă actual. În acest mod, procesul de cold calling poate fi eliminat, iar angajatorii câștigă timp și recrutează eficient.
nPloy este singura platformă de recrutare din Europa Centrală și de Est în care candidații știu întotdeauna ce se întâmplă cu locurile de muncă pentru care au aplicat. Aceștia vor găsi în aplicație statusul în timp real – aplicație revizuită, aprobată sau respinsă.
Mai mult decât atât, candidații primesc feedback personalizat în cazul în care aplicația lor nu a fost acceptată. Pe de altă parte, precum în cazul platformelor de dating, atunci când există interes de ambele părți, se deschide automat un chat între aceștia. De asemenea, recrutorii pot programa direct în aplicație un interviu video.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…