Novak Djokovic investește în brandul waterdrop
Reading Time: 2 minuteLegendarul jucător de tenis Novak Djokovic s-a alăturat waterdrop ca ambasador de brand, dar și ca investitor, cu o investiție de ordinul milioanelor de euro.
waterdrop s-a lansat în industria băuturilor în 2016, printr-o platformă globală de hidratare și a băuturilor efervescente.
Compania, care are sediul la Viena, este deja prezentă în lumea sportului prin lansarea waterdrop Microlyte, o capsulă efervescentă de stimulare a hidratării ce conține cinci electroliți și nouă vitamine. Produsul cu aromă naturală nu conține zahăr sau cofeină și elimină deșeurile plastice fiindcă se dizolvă în apă, fără a fi nevoie să fie îmbuteliate individual.
„Suntem încântați că Novak Djokovic, unul dintre cei mai mari jucători de tenis ai timpurilor și unul dintre cei mai respectați campioni în lumea sporturilor, se alătură echipei noastre în calitate de investitor și ambasador. Este o adevărată inspirație, nu doar pentru mine, ci pentru multe generații. Prin el, am întâlnit pe cineva dedicat cu adevărat planetei noastre, cu o înțelegere profundă a nevoii de hidratare. Dedicarea lui pentru un stil de viață sănătos și sustenabil se aliniază perfect cu misiunea noastră și suntem încrezători că, prin sprijinul lui, vom putea avea un impact real și vom revoluționa industria băuturilor răcoritoare.”
Martin Murray, CEO și fondator waterdrop
„A deveni un atlet nu înseamnă doar talent și antrenament, ci se bazează pe alegerile pe care le faci pentru propriul corp. A trebuit să cercetez mai multe domenii și să aplic cunoștințele dobândite în viața mea de zi cu zi. Un stil de viață sănătos include o hidratare corespunzătoare, fără concesii cu privire la impactul asupra mediului. Cred că lucrând împreună putem avea un impact semnificativ, eliminând toate sticlele de plastic din turnee. Vreau să-mi asum responsabilitatea pentru alegerile mele ca atlet, figură publică și tată, și să nu mai promovez utilizarea oricăreia dintre aceste băuturi îmbuteliate.”
Novak Djokovic
Compania austriacă îi susține deja pe Danielle Collins și Taylor Fritz, jucători de tenis americani, subliniind importanța unor ambasadori de brand devotați. waterdrop a inovat și modul de hidratare în turneele ATP, eliminând utilizarea sticlelor de plastic.
waterdrop contribuie semnificativ la reducerea plasticului și a emisiilor de CO2. Reducerea de 98% a plasticului, în comparație cu băuturile îmbuteliate tradiționale, se realizează prin ambalajul individual al fiecărei capsule: plasticul dintr-un singur capac al unei sticle tradiționale este echivalent cu 10 Microdrinks.
Prin parteneriatul cu Banca de Plastic, waterdrop își asumă responsabilitatea de a colecta o sticlă de plastic pentru fiecare pachet de 12 capsule vândute.
După 6 ani pe piață, compania are peste 2 milioane de clienți online. În prezent, are peste 300 de angajați, este listată în peste 20.000 de puncte de vânzare și operează în peste 40 de magazine din Europa, SUA și Singapore.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz