Finanțe

Noul serviciu „Extras Online” de la Keez citește plățile și încasările direct din Internet Banking

Reading Time: 3 minute

Platforma de contabilitate online Keez devine conectată cu toate băncile din România (inclusiv Revolut și Trezoreria) prin intermediul noului serviciu “Extras Online”. 

Keez pune la dispoziția celor peste 7.000 de clienți posibilitatea de a primi, automat, zilnic, extrasele de cont direct de la băncile cu care lucrează, fără ca aceștia să depună niciun fel de efort.

Astfel, prin încărcarea automată a extraselor de cont în aplicația Keez relația antreprenor-contabil se bazează acum 100% pe documente digitale. În mod curent, e-Factura a digitalizat facturile de achiziție și vânzare în România, facturile de achiziții din străinătate sunt deja digitale, iar acum și extrasele de cont sunt disponibile fără a fi nevoie de niciun click. 

Platforma de contabilitate online Keez are, la finalul lui 2023, o cifră de afaceri de 13,2 milioane lei (2,6 milioane de euro) și un profit net de 2,8 milioane de lei (575.000 de euro). Pentru 2024 Keez estimează o creștere a cifrei de afaceri la la 4 milioane euro.

“Prin digitalizare, stocare în Cloud, integrare cu ANAF și instituții bancare, prin accesibilitate pe mobil și desktop, serviciile de contabilitate în timp real sunt disponibile astăzi tuturor. Open Banking, e-Factura, e-TVA, sau SAF-T, indiferent de complexitatea și frecvența apariției unor inițiative din partea autorităților, Keez consideră că este responsabilitatea sa de a facilita accesul antreprenorilor la tehnologie și să reușească astfel să se conformeze la timp și corect modificărilor prezentate de mediul fiscal în continuă schimbare,” a declarat Daniel Mateescu, CEO Keez

Noul serviciu “Extras Online” lansat de Keez se derulează în contextul PSD2 (Payment Service Directive 2), directiva europeană pentru serviciile de plată electronică al cărei scop este să stimuleze inovația și să ajute serviciile bancare să se adapteze la noile tehnologii existente pe piață. 

Toate acestea înseamnă că clienții Keez beneficiază de Open Banking, adică ei pot permite unor terțe părți (în acest caz Experților Contabili Keez) accesul la vizualizarea tranzacțiilor bancare, în baza unui acord prealabil dat în condiții de securitate sporită.

Noul serviciu “Extras Online”, inclus în abonamentul lunar de contabilitate (deci fără un cost suplimentar), aduce toate detaliile despre încasări și plăți din bancă în aplicația de contabilitate și le corelează cu datele din facturile emise și primite. În acest fel, antreprenorii vor putea avea o imagine completă, în fiecare zi, a încasărilor și a plăților firmei. 

Pe lângă accesul pe mobil sau pe desktop la informații la zi din contabilitate și din conturile bancare, cu “Extras Online” antreprenorii realizează economii importante de timp deoarece nu mai trebuie să descarce din aplicațiile de internet banking ale băncilor și să încarce apoi în aplicația Keez extrasele de cont. Nu mai este nevoie ca antreprenorii să aștepte momentul la care aceste bănci fac disponibile aceste extrase. Acum, acest lucru este realizat automat la începutul zilei. 

În egală măsură, expertul contabil nu mai trebuie nici el sa aștepte extrasul bancar lunar. Expertul poate începe analiza datelor firmei imediat după ultima zi calendaristică. 

Timpul câștigat astfel poate fi de ordinul săptămânilor: rapoartele finale de venituri, cheltuieli și taxe se vor obține chiar și la câteva zile de la finalul lunii. În plus, orice problemă apărută din cauza încasărilor sau plăților în timpul lunii se poate rezolva chiar la momentul respectiv deoarece toate informațiile sunt disponibile în aplicație. 

Despre Keez

Keez furnizează servicii complete de contabilitate prin intermediul unei echipe de peste 100 de experți contabili autorizați CECCAR (fiecare client Keez are un expert contabil dedicat).

În completarea serviciilor de contabilitate, Keez oferă și înființare SRL și PFA, program de facturare integrat cu e-Factura, gestiune și stocuri, salarizare. 

Romanita Oprea

Recent Posts

eMAG estimează vânzări de 800 mil. lei de Black Friday

De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800…

2 ore ago

BCR este prima bancă din Europa care introduce Visa+, pentru transferuri de bani pe baza numărului de telefon

Banca Comercială Română (BCR) anunță lansarea în premieră europeană a funcționalității Visa+, care simplifică și accelerează transferurile de bani între…

2 ore ago

Aproape un milion de români au vizitat Turcia în 2024

În primele nouă luni ale anului 2024, mai bine de 975.000 de români au călătorit în Turcia, sectorul turistic din…

4 ore ago

Numărul companiilor agricole care ajung în insolvență va crește în 2025

INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane…

5 ore ago

Provocările pentru centrele de date din România, consum tot mai mare de energie

Dezvoltarea centrelor de date la nivel global reprezintă o oportunitate mare pentru România de a deveni un jucător cheie în…

5 ore ago

Se schimbă raportarea către ANAF. Ce trebuie să știe companiile mici despre SAF-T

De la începutul anului viitor, companiile mici din România vor fi obligate să depună Declarația D406, prin fișierul SAF-T (Standard…

6 ore ago