Stiri

Noul Maserati GranTurismo a ajuns și în România. Cum arată bolidul produs de compania italiană

Reading Time: 3 minute

Noul GranTurismo, o veritabilă mașină sport cu patru locuri ce întruchipează performanța de lux italiană a fost prezentat pasionaților de autoturisme din România în cadrul unui eveniment de lansare special organizat de Autoitalia

Noul GranTurismo este cel mai puternic GranTurismo creat vreodată, o veritabilă mașină sport cu patru locuri, care oferă acum mai mult spațiu interior pentru pasageri și un volum al portbagajului mărit cu 20% față de versiunea anterioară, alături de tehnologie “state of the art”.

GranTurismo este produs 100% Made in Italy, dezvoltat în întregime de Maserati Innovation Lab din Modena, proiectat de Centro Stile Maserati din Torino și produs la Mirafiori Production Hub din Torino și întruchipează “performanța de lux italiană”, un concept regăsit în întreaga gamă Maserati.

Noul model este disponibil în trei variante – Modena, Trofeo și Folgore, care îmbină performanțele incitante ale unei mașini sport cu confortul necesar distanțelor lungi, atât în variantele cu motoare puternice cu combustie internă, cât și în varianta inovatoare complet electrică. Noul model este cel mai ușor coupe cu 4 uși (1.795 kg) și reprezintă un reper în clasa sa, întruchipând conceptul ‘Ceilalți doar se deplasează’. GranTurismo propulsează Casa Tridentului în viitor: este primul vehicul din istoria mărcii cu o motorizare 100% electrică, care va fi disponibilă pentru precomandă la jumătatea anului și, totodată, cea mai rapidă mașină electrică de serie de pe piață, deschizând drumul pentru în 2025, când toate modelele Maserati vor veni într-o versiune 100% electrică, și pentru 2030, când întreaga linie a Tridentului va fi doar electrică.

Întreaga echipă Maserati România sărbătorește cu entuziasm întoarcerea unui model cheie, cu o istorie de peste 75 de ani, care aduce inovații în materie de tehnologie și design pentru a satisface nevoile clienților Maserati. Avem plăcerea de a vă prezenta astăzi noul GranTurismo în România, comenzile acestui model fiind deja deschise pentru variantele Modena și Trofeo cu motor cu combustie internă, urmând să li se alăture varianta Folgore, 100% electrică, concepută pentru pionerii dintre noi, cei care caută în mod constant să deschidă calea, privind înainte în viitor.” declară Ionuț Chiriac, Brand Manager Maserati.

Cât costă noul Maserati GranTurismo

Noul Maserati Granturismo pornește de la 152.541 Euro + TVA în echipare Modena cu propulsor Nettuno V6 de 490 CP și tracțiune integrală. Suspensia peneumatică adaptivă este disponibilă standard.

Echiparea Trofeo, disponibilă în showroom pentru lansare, pornește de la 189,454 Euro + TVA, livrează 550 CP și 660 Nm și aduce o serie de dotări extra pentru sportivitate, precum distribuirea puterii pe puntea spate cu blocare până la 100%, prin diferențialului E-LSD și modul de conducere CORSA.

Folgore reprezintă tehnica supremă a momentului în ceea ce privește motorul complet electric de înaltă performanță, tehnologia și timpul de încărcare (trei motoare electrice de 300 kW – pentru o putere totală de 1200 CP și 1350 Nm cuplu – alimentat de o baterie de 800 volți). Este cel mai rapid automobil complet electric de pe piața de lux: prima mașină BEV care depășește 300 km pe oră în impuls, ajungând la 0/100 km/h în 2,7 secunde.

Autoitalia a marcat debutul noului Maserati GranTurismo pe piața din România printr-un eveniment de lansare special. Dezvăluirea noului model a avut loc la reprezentanța Maserati din nordul Bucureștiului și a întâmpinat invitații cu o incursiune inedită în cultura italiană, susținută de prezența experților în mixologie și a savorilor culinare consacrate din întreaga lume. Casa Tridentului din București se numără printre piețele exclusive din regiunea EMEA unde noul GranTurismo este expus fizic.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

35 de minute ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

6 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

7 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

7 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

7 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

7 ore ago