Noul divertisment
Reading Time: < 1 minutCand am ales subiectul noului divertisment, am pornit discutii cu mai multe agentii de research pentru a afla cum isi petrec oamenii timpul liber. Am observat multe tendinte in comportamentul din ultimii ani al romanilor si ne asteptam sa identificam noi idei in raspunsurile de la agentii.
Cu toate acestea, in topul distractiei ramane si in 2015 iesitul la gratar. Romanii isi petrec timpul liber fie acasa, la ei sau la prieteni, fie in jurul gratarului, alaturi de clasicii mici sau, in functie de gust si venit, fructe de mare.
Concentrandu-ne pe nivelul cititorilor nostri, care locuiesc preponderent in mediul urban si au venituri medii si peste medie, am descoperit o puternica tendinta de petrecere a timpului liber in oras. Si am mai aflat ca tehnologia este cea care le influenteaza din ce in ce mai mult modul in care isi petrec timpul. De la verificarea calitatii somnului, a caloriilor pierdute, a distantelor alergate si pana la modul in care se relaxeaza, tehnologia ne transforma modul in care ne desfasuram activitatea in viata de zi cu zi.
Cum intuiam, vizionarea filmelor ramane in continuare marea pasiune a romanilor. Total diferit curentului care a cuprins tarile din jur, romanii iubesc filmele cu eroi si vizionarile in 3D!
In acest context, noua tehnologie 4DX se anunta a fi o atractie in sine. Ramane de vazut daca va scutura si la figurat divertismentul romanesc in 2015, asa cum o face la propriu in sala de cinema!
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz