MarComm

Ana-Maria Țarălungă este noul Director de Creație al Digitas România

Reading Time: 2 minute

Digitas România anunță numirea noului Director de Creație, în persoana Anei-Maria Țarălungă.

Cu misiunea de a crea experiențe de brand relevante într-o lume în perpetuă schimbare și în care datele sunt moneda de schimb a comunicării, Digitas oferă clienților soluții complexe la intersecția dintre creativitate, design, strategie, Data, media și tehnologie.

Astfel, în contextul actual tehnologic, în care nevoia cea mai mare este cea a unor conexiuni durabile între oameni și branduri, numirea Anei la conducerea departamentului de creație aduce un nou val de experiență și viziune creativă, cu un puternic accent pe Emotional Intelligence Data. Mai precis, o abordare creativă și empatică a datelor cu scopul de a construi branduri relevante, nu numai eficiente.

„În lumea comunicării de marketing, în care fiecare campanie este sau va fi informată de data intelligence, modelul meu de lucru este data emotional intelligence. Asta pentru că, în lumea oamenilor, cu toții ne dorim conexiune. Chiar și cu brandurile, mai exact cu brandurile care fac mai mult decât să paraziteze atenția consumatorilor, și-așa hiper-stimulați. Acesta este focusul nostru la Digitas: folosim creativ know-how-ul datelor pentru a construi branduri care vor să fie relevante, nu doar eficiente în targetări.”Ana-Maria Țarălungă, Creative Director Digitas România.

Ana-Maria Țarălungă se alătură unei echipe de profesioniști specializați în analiza datelor, creare de conținut de calitate, media, strategie și tehnologie.

„Venirea Anei în echipa Digitas aduce o nouă gândire și forța creativă care ne va ajuta să dezvoltăm relații mai solide între branduri și public.”Călin Buzea, Managing Director Digitas România.

Digitas  – The Networked Experience Agency, parte a  Publicis Groupe România, a fost înființată în 2020 ca o structură unică de servicii, cu o abordare completă și inovatoare în marketingul digital și comunicare. Agenția oferă o gamă largă de servicii, de la campanii multi-platformă sau omnicanal, la experiențe de brand, marketing social, date și CRM.

Romanita Oprea

Recent Posts

Rituals Cosmetics deschide cel de-al doilea magazin din România

Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…

2 ore ago

CFR introduce noi trenuri spre Brașov dar și Craiova – Budapesta

Din 15 decembrie 2024, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2024-2025, ce va fi valabil până la data de…

2 ore ago

CMS numită „CEE M&A Legal Adviser of the Year 2024” la Mergermarket European M&A Awards

CMS a primit premiul „CEE M&A Legal Adviser of the Year 2024” în cadrul Mergermarket European M&A Awards 2024, ceremonie…

2 ore ago

Un nou wine bar în București, pe Calea Moșilor: Sip Coffee & Wine

Sip Coffee & Wine, cunoscut până acum pentru cafeneaua de la parterul imobilului situat pe Calea Moșilor 116 - 122,…

2 ore ago

Daniela Lazea a fost numită General Legal Consuel la Global Vision

Global Vision, lider în sectorul imobiliar și energetic din Europa Centrală și de Est, anunță numirea Danielei Lazea în funcția…

2 ore ago

KoçZer și-a deschis prima filială europeană în România

KoçZer, liderul turc în domeniul achizițiilor strategice și al managementului lanțului de aprovizionare, și-a anunțat intrarea pe piața europeană prin…

3 ore ago