Ana-Maria Țarălungă este noul Director de Creație al Digitas România
Reading Time: 2 minuteDigitas România anunță numirea noului Director de Creație, în persoana Anei-Maria Țarălungă.
Cu misiunea de a crea experiențe de brand relevante într-o lume în perpetuă schimbare și în care datele sunt moneda de schimb a comunicării, Digitas oferă clienților soluții complexe la intersecția dintre creativitate, design, strategie, Data, media și tehnologie.
Astfel, în contextul actual tehnologic, în care nevoia cea mai mare este cea a unor conexiuni durabile între oameni și branduri, numirea Anei la conducerea departamentului de creație aduce un nou val de experiență și viziune creativă, cu un puternic accent pe Emotional Intelligence Data. Mai precis, o abordare creativă și empatică a datelor cu scopul de a construi branduri relevante, nu numai eficiente.
„În lumea comunicării de marketing, în care fiecare campanie este sau va fi informată de data intelligence, modelul meu de lucru este data emotional intelligence. Asta pentru că, în lumea oamenilor, cu toții ne dorim conexiune. Chiar și cu brandurile, mai exact cu brandurile care fac mai mult decât să paraziteze atenția consumatorilor, și-așa hiper-stimulați. Acesta este focusul nostru la Digitas: folosim creativ know-how-ul datelor pentru a construi branduri care vor să fie relevante, nu doar eficiente în targetări.” – Ana-Maria Țarălungă, Creative Director Digitas România.
Ana-Maria Țarălungă se alătură unei echipe de profesioniști specializați în analiza datelor, creare de conținut de calitate, media, strategie și tehnologie.
„Venirea Anei în echipa Digitas aduce o nouă gândire și forța creativă care ne va ajuta să dezvoltăm relații mai solide între branduri și public.” – Călin Buzea, Managing Director Digitas România.
Digitas – The Networked Experience Agency, parte a Publicis Groupe România, a fost înființată în 2020 ca o structură unică de servicii, cu o abordare completă și inovatoare în marketingul digital și comunicare. Agenția oferă o gamă largă de servicii, de la campanii multi-platformă sau omnicanal, la experiențe de brand, marketing social, date și CRM.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz