Stiri

Noul ambasador al Autovit.ro în România: Cristiana Oprea, pilot de raliuri și jurnalist auto

Reading Time: 2 minute

Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, cu o experiență de 24 de ani pe piața locală, anunță parteneriatul cu Cristiana Oprea, pilot de raliuri, jurnalist auto și fondatoarea platformei „Femei în Motorsport”. Începând din această lună, Cristiana Oprea devine ambasadorul brandului Autovit, parte a OLX Group.

Urmându-și pasiunea pentru mașini, Cristiana face trecerea de la arhitectură la motorsport, cu certitudinea că la volan va putea schimba lumea în bine, iar în 2015 debutează în cadrul competiției Cupa Dacia din Campionatul Național de Raliuri. Patru ani mai târziu, ajunge prima româncă pilot care a concurat în Campionatul European de Raliuri, la o etapă în afara țării.

Anul 2022 aduce o nouă performanță, Cristiana fiind prima femeie pilot din România care participă la Campionatul Mondial de Raliuri FIA WRC. După ce a luat parte la singurul campionat electric de raliu din lume, în 2024, Cristiana concurează în Campionatul European de Raliuri. De asemenea, cariera în motorsport este completată de cea de jurnalist auto, Cristiana semnând de mai bine de opt ani articole pentru diverse platforme, dar și pentru blogul personal, cristianaoprea.ro.

Lansarea colaborării are loc odată cu startul noi campanii naționale – „Tot ce-ți trebuie pentru autodepășire”, o poveste despre diversele etape din viață, fiecare aducând cu sine nevoi, dorințe și mașini diferite, alături de partenerul de încredere, Autovit.ro, care însoțește consumatorii în continuarea călătoriei lor.

Realizările remarcabile ale Cristianei Oprea la raliuri, împreună cu pasiunea pentru mașini și spiritul de autodepășire, o fac reprezentanta perfectă a brandului nostru. Drumul ei de la o pasionată de motorsport la un pilot profesionist de raliu și o deschizătoare de drumuri pentru femeile din motorsportul românesc reprezintă un exemplu puternic de determinare și inovație pe care Autovit.ro îl susține.”, a declarat Andrei Dumuța, General Manager Autovit.ro. 

Sunt foarte entuziasmată să fiul noul ambasador Autovit.ro, un brand care îmi împărtășește pasiunea pentru mașini cât mai diverse. Mai mult decât un proiect, urmează o călătorie împreună, pentru că vom aduce mai aproape de public povești pe patru roți și informații relevante din industria auto, într-un parteneriat care contribuie la creșterea comunității Autovit.ro, dar și la susținerea carierei mele în motorsport”, a afirmat Cristiana Oprea.

În calitate de ambasador Autovit.ro, rolul Cristianei în viitoarele proiecte ale brandului va fi unul important, aducând în prim-plan recenzii auto, articole de blog și campanii de social media, toate propunând noi perspective asupra poveștii comune de autodepășire.

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este cea mai  mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, cu peste 2.5 milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei. Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină.

Aparținând OLX Group și cu o experiență de 24 de ani pe piața din România, Autovit.ro consolidează relațiile între vânzători și cumpărători și oferă acces la informații de încredere și consultanță asupra vânzărilor de autoturisme, camioane, autoutilitare, motociclete, utilaje de construcții, mașini agricole și piese auto second-hand.

Romanita Oprea

Recent Posts

Dan Panciu: Cererea de profile este în continuă creștere

Profilele decorative sunt un element necesar în fiecare casă. Sunt mulți designeri de interior ce propun soluții de înfrumuțesare a…

11 ore ago

Birourile, tot mai căutate în cadrul depozitelor logistice

O nouă tendință se observă în industria spațiilor logistice. Potrivit unei analize realizate de dezvoltatorul și operatorul Transilvania Construcții, companiile…

11 ore ago

Beiersdorf România își reafirmă angajamentul pentru egalitate, incluziune și respect

NIVEA, brandul de renume al companiei Beiersdorf, susține diversitatea și incluziunea în societate și s-a alăturat și anul acesta inițiativei…

12 ore ago

Alba Iulia și Brașov candidează pentru titlul ”Capitala Tineretului din România” în 2026

Alba Iulia și Brașov sunt orașele care candidează pentru titlul ”Capitala Tineretului din România” în 2026, program susținut de către…

12 ore ago

VML și Durex anunță sezonul doi #SafeToPlayHub

După succesul primei ediții #SafeToPlayHub care a câștigat Gold Effie la categoria GenZ Marketing, cea mai aglomerată din competiție, Silver…

13 ore ago

Cum arată Timișoara culturală în iulie 2024

În luna iulie 2024, Timișoara se transformă într-un adevărat hub cultural, găzduind o gamă variată de evenimente care vor încânta…

14 ore ago