În urma unei investiții de 500.000 de euro, miababy.ro devine primul start-up online dedicat părinților cu copii de până la trei ani.
Investiția de jumătate de milion de euro a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea acestuia în mediul online, depozitul propriu, sistemele ERP, dar și stocurile retailerului.Platforma creează experiențe personalizate pentru fiecare client, în funcție de etapa de dezvoltare a copiilor.
Miababy.ro estimează că va recupera investiția inițială în primii trei ani de la lansare.
Ideea startup-ului a fost generată de probleme reale cu care se confruntă părinții în mediul online. Majoritatea site-urilor de profil operează fără stocuri și fără ajutorul unui curator care să verifice proveniența și calitatea produselor. Portofoliul miababy.ro include câteva zeci de branduri europene cu tradiție, certificate și atestate. Produsele sunt ecologice sau din materiale naturale, corespunzătoare fiecărei etape de vârstă. O prioritate pentru noul start-up a fost și dezvoltarea unui departament de customer service eficient, care să asigure livrarea rapidă și în siguranță a comenzilor.
„Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită”, spune Mia Karimzadeh, director general al miababy.ro.
Un studiu realizat de compania de cercetare MillwardBrown România a arătat că piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între zero și trei ani are o valoare de circa 400 – 450 de milioane de euro pe an, cu potențial major de creștere în segmentul online, care reprezintă 10% din piață. Mai mult, piața de produse pentru copii de până la trei ani va crește, anul acesta cu aproape 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar cea a părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%. De aceea, pe miababy.ro veți găsi o secțiune specială de cadouri pentru copii de până la trei ani, în funcție de eveniment – prima vizită, botez, zi de naștere, Paște, Moș Nicolae sau Crăciun.
„miababy.ro a fost creat cu o secțiune denumită Infinity, o rubrică relevantă de conținut pentru părinții care doresc să se documenteze despre fiecare etapă a dezvoltării copilului. În plus, aceștia au acces la produse inovatoare și la informații relevante despre rolul părinților în primii trei ani de viață. Conceptul este rezultatul unei cercetări minuțioase a pieței de profil și a unei investiții majore în crearea platformei care să răspundă nevoilor celor 1,4 milioane de cumpărători de pe această piață, din care 300.000 achiziționează produse online”, adaugă Mia Karimzadeh.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…