Finanțe Stiri

Noua platforma grafica la Bancpost

24 iun. 2014 3 min

Noua platforma grafica la Bancpost

Reading Time: 3 minute

Agentia de comunicare Jazz a creat noua platforma grafica destinata comunicarii produselor si serviciilor de retail ale Bancpost, platforma care se va regasi in toata comunicarea de acum inainte, indiferent de forma ei de exprimare – materiale printate, online sau video.

“Aveam nevoie de o schimbare care sa reflecte stilul nostru de comunicare din ultimii ani: mai deschis, mai prietenos, mai apropiat de clienti. Ne doream o solutie grafica simpla si calda, care sa ne permita sa punem in evidenta mai bine produsul si toate informatiile relevante pentru client, dar care sa transmita totodata valori precum transparenta, flexibilitatea si disponibilitatea la dialog. Diferentierea cromatica pe categorii de produse si bula de comunicare translucida propuse de Jazz au raspuns intocmai cautarilor noastre, iar integrarea lor a dat nastere unui concept grafic cu personalitate, usor de identificat, care sustine ambele obiective propuse”, a declarat Stefania  Cristescu, Head of Retail Banking Marketing.

Loredana Banica, Client Service Director, Jazz, spune ca schimbarea pe care au facut-o a placet de la o intrebare simpla – ce isi doresc oamenii astazi de la o institutie bancara?

“Este mai mult decat evident ca experienta si traditia raman atribute importante in alegerile unui consumator roman adaptat realitatii economice de astazi. Dar dupa perioada crizei, in care bancile au pus accentul pe prudenta, romanul asteapta semnele unei schimbari de atitudine. Am gasit o solutie vizuala care sa transmita optimism, dinamism si mai ales deschidere si prietenie. Schimbarea a fost accentuata adaugand o invitatie la dialog care sa completeze cromatica optimista.”

Tinand cont ca in acest moment abordarea grafica a pietei bancare este predominant clasica, fara elemente grafice inovatoare si fara o mare diversitate in paleta de culori (cu cateva exceptii bineinteles), echipa Jazz a ales sa aduca mai multa emotie vizuala si versatiliate grafica in comunicarea brand-ului.

simulare 1 - BancpostDevice-ul grafic pe care se aseaza headlineul este inspirat dintr-o bula de dialog compusa prin suprapunerea mai multor straturi translucide. Este “viu”, se transforma si nu este necesar sa fie identic pe toate materialele. Noul template are 3 variante cromatice, cate una pentru fiecare categorie de produse si servicii oferite, iar fontul folosit este simplu, modern, fara serife, cu o familie extinsa (50 de grosimi).

“De-a lungul anilor am avut oportunitatea sa lucrez pentru diverse banci. De fiecare data m-am impiedicat de niste reguli de identitate foarte rigide, care de cele mai multe ori functionau in detrimentul brandului. Am vrut sa creez un look vesel, cald, cu elemente flexibile care sa se poata transforma in functie de vizualul cu care trebuie sa coabiteze, dar avand grija ca materialele sa-si pastreze consecventa” a declarat Catalin Baciu, Art Director Jazz.

Noua platforma grafica a fost implementata luna aceasta, incepand cu campania “Puncte Oriunde, Bani Inapoi pe Card”, care promoveaza programul de loialitate asociat cardurilor de credit Visa si American Express emise de Bancpost.

“La doar doua saptamani de la lansarea campaniei, rezultatele sunt extrem de incurajatoare, atat din punct de vedere al lead-urilor colectate, cat si al numarului de aplicatii. Desigur, vorbim de un mix de factori care au contribuit la aceste rezultate, de la cele legate de oferta in sine – “Puncte Oriunde” fiind unul dintre cele mai bune programe de acest tip la ora actuala pe piata – pana la solutiile creative de comunicare sau planul de media. Desi este greu de cuantificat aportul fiecaruia in parte, cu siguranta noua platforma grafica aduce un plus in ceea ce priveste atractivitatea si claritatea mesajului, dupa cum a fost confirmat deja in cadrul testarii prin intermediul focus grupurilor”, a concluzionat Stefania Cristescu.

Din partea Bancpost, echipa a fost formata din: Stefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing, Ileana Zamfir – Head of Corporate Communications si Robert Zanescu – Director Comunicare si Marketing.

Echipa Jazz care a lucrat la acest proiect este compusa din: Catalin Baciu – Art Director si Loredana Banica – Client Service Director.

Jazz este “Praslea cel voinic” al agentiilor din Romania, cum s-au denumit ei, si au crescut in doi ani cat altii in multi ani. Echipa de 20 de oameni concepe si pune in practica idei de comunicare integrate manifestate in orice mediu, pentru branduri precum Provident, Lay’s, Star, Krax, Muller Romania, Dr. Oetker, Vichy Romania, Medlife, World Vision si altii.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: