Noua masculinitate Dove
Reading Time: < 1 minutDove Men+Care a lansat “Real Strength”, o campanie care surprinde o noua viziune despre masculinitate.
Campania are la baza un studiu din care a reiesit ca 90% dintre barbatii din intreaga lume vad in grija fata de ceilalti un semn de putere. Mai mult, 86% dintre barbati afirma ca definitia masculinitatii a evoluat (comparativ cu generatia din care fac parte tatii lor), dar ca felul in care aceasta este reprezentata in media nu s-a schimbat.
Studiul ”Grija il face pe barbat mai puternic” a fost realizat in 2014 in parteneriat cu cercetatorul si expertul in sociologie Dr. Michael Kimmel si subliniaza faptul ca, desi dorinta de protectie si grija fata de ceilalti au fost intotdeauna importante pentru barbati, ce s-a schimbat este modul in care acestea le influenteaza perceptia asupra propriei masculinitati.
Parte integranta a noii campanii, spotul „Real Strengths Moments” prezinta momentele din viata fiecarui barbat in care grija si atentia lor fata de ceilalti si fata de sine ii fac mai puternici.
Campania de comunicare este una integrata, spotul TV este sustinut printr-o comunicare consistenta atat pe zona de social media (pagina de Facebook), prin actiuni de relatii publice, dar si prin actiuni de promvare in-store.
Agentiile implicate in dezvoltarea si implementarea campaniei:
Media: Mindshare Romania – Clara Berindean, Maria Bucur
Digital: Kubis Interactive – Cezara Bata, Talida Cristea, Eugen Suman
PR: IMAGE PR – Andra Gherasim, Ana-Maria Leoca
Unilever – Alma Dinu, Andreea Boeru, Mirela Banioti, Adelina Marinescu
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz