Noua identitate vizuală Dacia îşi face apariția pe toate modelele mărcii
Reading Time: 3 minuteNoua identitate vizuală Dacia, lansată la jumătatea anului 2021, ajunge pe gama de vehicule, după ce a fost implementată pe suporturile de comunicare anul trecut și în rețeaua de showroom-uri la începutul lui 2022.
Dincolo de schimbările de design, această nouă identitate reflectă angajamentele de viitor ale Dacia, punând în evidență valorile pe care s-a construit succesul mărcii. Modelele cu noua identitate vizuală pot fi comandate începând din 16 iunie. Primele livrări sunt prevăzute la finele anului 2022.
Emblema „Dacia Link”se regăsește de acum pe toate modelele mărcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă.
Compusă din literele D și C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț, noua emblemă evocă în acelaşi timp robustețe și simplitate. Denumită „Dacia Link”, sigla este ușor vizibilă de la distanță, fiind prezentă în plus pe jantele tuturor modelelor.
O altă schimbare imediat vizibilă o constituie apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum și pe volanul acestora.
Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.
„Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea şi ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre – simplitate, robusteţe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată şi mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambiţiilor sale”.
Denis Le Vot, Director General Dacia
Același ADN, un nou impuls pentru Dacia
În decurs de numai câteva luni, Dacia și-a reînnoit gama şi a completat-o cu două modele inedite: Spring 100% electric și Jogger, vehiculul de familie polivalent de segment C.
Introducerea noii identități vizuale încununează acest efort de reînnoire. Dacia s-a schimbat în profunzime, dar a rămas atașată valorilor sale esențiale: să ofere vehicule care să răspundă nevoilor reale ale clienților, robuste și fiabile, cu un grad ridicat de polivalență, care să permită utilizarea lor atât pentru traseele de zi cu zi, cât și pentru incursiunile în aer liber.
Dacia introduce și o nouă culoare de caroserie, „Lichen Kaki”, tocmai pentru a sublinia apropierea mărcii de natură. Dacia este promotoarea unei abordări raționale a modului în care vehiculele sunt utilizate de clienți și va abandona treptat elementele cromate sau materialele din piele naturală.
Dacia va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunării Generale din 23 aprilie 2021. Astfel, din 2023, Dacia va fi prima marcă a grupului ale cărei vehicule vor avea viteza maximă limitată la 180 km/h.
„Introducerea noii identităţi vizuale este un succes de coordonare pentru echipele noastre. Datorită contribuţiei tuturor meseriilor, Dacia se înnoieşte păstrându-şi în acelaşi timp ADN-ul. Această evoluţie ne permite să demonstrăm că vehiculele noastre pot fi cool, oferind totodată ceea ce este esențial pentru clienți”.
Lionel Jaillet, Director Performanță Produs Dacia
Introducerea noii identități de marcă are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Începând cu data de 16 iunie, clienții vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuală.
Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în rețeaua Dacia înainte de sfârșitul anului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz