Noua campanie Saint-Gobain: Mission to Earth
Reading Time: < 1 minutNoua campanie de comunicare a grupului Saint-Gobain, ”Mission to Earth” este concepută pentru a promova impactul pozitiv al soluțiilor sale asupra protejării planetei.
Campania cuprinde un material video al cărui personaj principal este un robot explorator, singur pe planeta lui, iar mesajul pe care îl transmite este acela că nu există nimic mai frumos și mai important decât viața noastră de aici, de pe Pământ. Povestea prezintă toate domeniile de activitate ale Saint-Gobain (habitatul, mobilitatea, sănătatea etc)
Saint-Gobain organizează, parte din aceeași campanie, un eveniment sub denumirea ”Mission to Earth#1: Un loc liniștit”, în data de 14 și 15 noiembrie 2019 în Place Stravinsky din Paris. Trecătorii vor fi invitați să trăiască o experiență senzorială inedită, concepută pentru a-i sensibiliza în privința unei probleme adesea ignorate, ale cărei riscuri asupra sănătății sunt considerabil subestimate: poluarea fonică. Conform OMS, consecința acesteia va fi faptul că peste un miliard de oameni vor risca pierderea prematură a auzului până în jurul anului 2050.
Saint-Gobain își propune să atingă un nivel de zero emisii de carbon până în 2050.
Saint-Gobain este lider mondial în domeniul habitatului şi al materialelor de construcții, cu vânzări de 41,8 miliarde de euro în 2018. Compania operează în 68 de ţări şi are peste 180.000 de angajaţi.
În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Brodrene Dahl, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips şi Weber, cu aproximativ 1800 de angajaţi și operează 22 de linii de producţie în 13 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz