MarComm

Medicină din suflet. Cu și pentru oameni. Cea mai nouă campanie Enayati Medical City & Mullen

Reading Time: 2 minute

Mullen România își completează portofoliul creativ cu cea mai recentă campanie de employer branding pentru Enayati Medical City, primul ecosistem medical din România, bazat pe inovație și empatie.

Campania de employer branding Medicină din suflet. Cu și pentru oameni. surprinde chiar sufletul Orașului Medical și constituie un pilon fundamental în conturarea și consolidarea culturii sale organizaționale în special pentru: Enayati Hospital, Enayati Home, Concierge Medical. Aceasta este menită să aducă valorile Enayati Medical City mai aproape de angajații săi și să alinieze de fapt viziunea și misiunea sa cu aceștia.

Wargha Enayati, fondatorul Enayati Medical City, consideră cuvântul IUBIRE ca fiind central în filosofia sa de viață. Această credință este forța care l-a condus să pună bazele Orașului Medical, iar valorile sale sunt integrate în cultura companiei și reprezintă elementul care o deosebește de alți jucători din piață.

Misiunea Enayati Medical City constă în a aduce inovație în sectorul medical, având în centrul său grijă, iubire și respect pentru oameni, iar valorile declarate și asumate prin lansarea acestui proiect de comunicare reprezintă felul în care se fac lucrurile în Orașul Medical, respectiv prin Unitate, Spiritualitate, Sinceritate, Preocupare și Progres.  

Orașul Medical se bazează pe valori profunde și pe dorința de a oferi cea mai bună îngrijire pacienților noștri, completă și din suflet. Suntem încântați că am colaborat pentru această campanie cu echipa Mullen, care împărtășește aceeași viziune și pasiune pentru inovație. Mullen este un partener creativ de nădejde, iar împreună am dezvoltat campania de employer branding.

Campania s-a dorit a pune bazele construcției culturii organizaționale pe care ne-o dorim în Enayati Medical City și care transmite cu pasiune și claritate mesajul că aici, la noi, valorile acestea nu sunt doar cuvinte goale, ci principii care se reflectă în acțiuni concrete și în felul în care ne purtăm în fiecare zi”, a spus Wargha Enayati, Președinte Executiv, Enayati Medical City.

Enayati Medical City reprezintă o adevărată revoluție în peisajul medical din România și credem cu tărie în misiunea lor de a face lucrurile diferit în acest domeniu. Am venit cu soluții creative bazate pe analiza datelor și insights relevante și am dat împreună startul unei campanii de employer branding care să aducă angajații mai aproape de valorile organizației și în care am ilustrat autentic ce înseamnă Orașul Medical – locul unde grija pentru pacient vine din suflet”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen.

Echipele implicate în campanie:

Enayati Medical City: Ilona Alexandru (Director Marketing), Gina Vulpe (Director Resurse Umane)

Mullen: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Ana Maria Gheorghe (Copywriter), Mircea Solomiea (Senior Graphic Designer), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duta (Account Director), Silviu Clinciu (Senior Account Manager), Cristi Lupu (Senior Account Executive)

Despre Enayati

Enayati Medical City este un Oraș Medical cu suflet, primul ecosistem medical din România, bazat pe inovație și empatie. Un complex ce ridică standardele actuale prin integrarea armonioasă a două spitale, unul operat de Grupul Memorial Healthcare și Enayati Hospital, împreună cu un centru rezidențial premium pentru seniori, Enayati Home, și o policlinică cu peste 60 de cabinete – Concierge Medical. Enayati Medical City se bazează pe parteneri medicali de elită pentru a oferi servicii medicale de top. Situat în nordul Bucureștiului pe strada Gh. Ionescu Sisești nr. 8A, orașul medical este fondat de Dr. Wargha Enayati – fondatorul primei rețele medicale private din România și al abonamentelor medicale.

Romanita Oprea

Recent Posts

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

42 de minute ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

51 de minute ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

o oră ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

2 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

4 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

16 ore ago