Medicină din suflet. Cu și pentru oameni. Cea mai nouă campanie Enayati Medical City & Mullen
Reading Time: 2 minuteMullen România își completează portofoliul creativ cu cea mai recentă campanie de employer branding pentru Enayati Medical City, primul ecosistem medical din România, bazat pe inovație și empatie.
Campania de employer branding Medicină din suflet. Cu și pentru oameni. surprinde chiar sufletul Orașului Medical și constituie un pilon fundamental în conturarea și consolidarea culturii sale organizaționale în special pentru: Enayati Hospital, Enayati Home, Concierge Medical. Aceasta este menită să aducă valorile Enayati Medical City mai aproape de angajații săi și să alinieze de fapt viziunea și misiunea sa cu aceștia.
Wargha Enayati, fondatorul Enayati Medical City, consideră cuvântul IUBIRE ca fiind central în filosofia sa de viață. Această credință este forța care l-a condus să pună bazele Orașului Medical, iar valorile sale sunt integrate în cultura companiei și reprezintă elementul care o deosebește de alți jucători din piață.
Misiunea Enayati Medical City constă în a aduce inovație în sectorul medical, având în centrul său grijă, iubire și respect pentru oameni, iar valorile declarate și asumate prin lansarea acestui proiect de comunicare reprezintă felul în care se fac lucrurile în Orașul Medical, respectiv prin Unitate, Spiritualitate, Sinceritate, Preocupare și Progres.
„Orașul Medical se bazează pe valori profunde și pe dorința de a oferi cea mai bună îngrijire pacienților noștri, completă și din suflet. Suntem încântați că am colaborat pentru această campanie cu echipa Mullen, care împărtășește aceeași viziune și pasiune pentru inovație. Mullen este un partener creativ de nădejde, iar împreună am dezvoltat campania de employer branding.
Campania s-a dorit a pune bazele construcției culturii organizaționale pe care ne-o dorim în Enayati Medical City și care transmite cu pasiune și claritate mesajul că aici, la noi, valorile acestea nu sunt doar cuvinte goale, ci principii care se reflectă în acțiuni concrete și în felul în care ne purtăm în fiecare zi”, a spus Wargha Enayati, Președinte Executiv, Enayati Medical City.
„Enayati Medical City reprezintă o adevărată revoluție în peisajul medical din România și credem cu tărie în misiunea lor de a face lucrurile diferit în acest domeniu. Am venit cu soluții creative bazate pe analiza datelor și insights relevante și am dat împreună startul unei campanii de employer branding care să aducă angajații mai aproape de valorile organizației și în care am ilustrat autentic ce înseamnă Orașul Medical – locul unde grija pentru pacient vine din suflet”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen.
Echipele implicate în campanie:
Enayati Medical City: Ilona Alexandru (Director Marketing), Gina Vulpe (Director Resurse Umane)
Mullen: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Ana Maria Gheorghe (Copywriter), Mircea Solomiea (Senior Graphic Designer), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duta (Account Director), Silviu Clinciu (Senior Account Manager), Cristi Lupu (Senior Account Executive)
Despre Enayati
Enayati Medical City este un Oraș Medical cu suflet, primul ecosistem medical din România, bazat pe inovație și empatie. Un complex ce ridică standardele actuale prin integrarea armonioasă a două spitale, unul operat de Grupul Memorial Healthcare și Enayati Hospital, împreună cu un centru rezidențial premium pentru seniori, Enayati Home, și o policlinică cu peste 60 de cabinete – Concierge Medical. Enayati Medical City se bazează pe parteneri medicali de elită pentru a oferi servicii medicale de top. Situat în nordul Bucureștiului pe strada Gh. Ionescu Sisești nr. 8A, orașul medical este fondat de Dr. Wargha Enayati – fondatorul primei rețele medicale private din România și al abonamentelor medicale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz