Noul aparat de coafat Dyson Airwrap, prezentat în cadrul primului eveniment Dyson din România
Reading Time: 2 minuteCompania Dyson a organizat primul eveniment în România, dedicat tehnologiei de ultimă generație în îngrijirea și coafarea părului. La eveniment au participat jurnaliști de profil și de lifestyle & fashion, hairstiliști, precum și creatori de conținut și persoane publice.
Steve Williamson, Lead Haircare Development Engineer în cadrul Dyson, a prezentat tehnologia Dyson de îngrijire a părului și inovația din spatele produselor de îngrijire personală, marcând lansarea noii generații de aparate de coafat Dyson Airwrap, reproiectată pentru o stilizare mai rapidă și mai ușoară a părului, fără căldură extremă, grație îmbunătățirii fluxului de aer Coandă.
Evenimentul a oferit ocazia numeroșilor participanți să descopere noul Dyson Airwrap în cadrul unui master-class susținut de hairstiliștii George Cozma și Adonis Enache, ambasadori ai brandului în România, precum și să testeze toate cele trei produse de îngrijire a părului de la Dyson – uscătorul de păr Supersonic, placa de păr Corrale și noul aparat de coafat Airwrap.
„Majoritatea instrumentelor de coafare ignoră faptul că tipurile de păr sunt foarte diferite – un accesoriu care funcționează pentru un tip de păr, ar putea fi nepotrivit pentru altul. Progresele aduse aparatului de coafat Dyson Airwrap se bazează pe succesul predecesorului său, prin activități de cercetare constante, teste ale utilizatorilor și progrese în dinamica computerizată a fluidelor. Rezultatul: bare de ondulare cu schimbare a direcției pentru o ondulare mai rapidă și mai ușoară, accesorii tip perii reproiectate pentru o definire mai precisă și un uscător complet nou de netezire, bazat pe efectul Coandă, cu dublă întrebuințare. Capacitatea noastră de a controla fluxul de aer oferă performanțe îmbunătățite ale efectului Coandă, ce permite ondularea, definirea și ascunderea firelor rebele – fără căldură extremă.”
James Dyson, Inginer Șef și Fondator Dyson
Românii pot vedea și testa noul Dyson Airwrap, împreună cu uscătorul de păr Supersonic și placa de păr Corrale, precum și aspiratoarele verticale fără fir și purificatoarele de aer de ultimă generație, în primul magazin de prezentare deschis în România, la începutul lunii august.
Magazinul de tip pop-up din incinta AFI Cotroceni din București, cu o suprafață de 18 mp, pune la dispoziția pasionaților de îngrijire a părului, precum și de igienizare a locuinței și a îmbunătățirii calității aerului cele mai recente inovații ale companiei.
Dyson este o companie globală de cercetare și tehnologie cu operațiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, producție și testare în Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China și Filipine. Din 1993, Dyson a investit peste 1 miliard de lire sterline în birourile și laboratoarele sale din Wiltshire, care găzduiesc cercetarea, proiectarea și dezvoltarea viitoarei tehnologii Dyson. Compania este deținută de familia Dyson și are peste 14.000 de angajați la nivel global, inclusiv o echipă puternică de 6.000 de ingineri. Compania vinde produse în 84 de piețe, în peste 300 de magazine Dyson Demo, dintre care 50 au fost deschise în 2021.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz