Noi creșteri pentru Farmec
Reading Time: 2 minuteDupă ce a înregistrat o creștere cu 9,2% a cifrei de afaceri în 2017, Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an și plănuiește investiții de peste două milioane de euro în retehnologizare și dezvoltarea rețelei de magazine.
Producătorul român de cosmetice a anunțat o creștere cu 9,2% a cifrei de afaceri pentru anul trecut, comparativ cu 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 45,8 milioane de euro. Pentru acest an, compania a aprobat un buget de investiții de 2,4 milioane de euro, acesta fiind alocat proceselor de retehnologizare și modernizare a producției, dar și dezvoltării rețelei magazinelor de brand, atât la nivel național, cât și internațional.
„Businessul Farmec a crescut constat, pe fondul expansiunii susținute și dezvoltării portofoliului propriu, în conformitate cu ultimele tendințe din domeniul cosmetic, dar adaptate pieței locale. An de an, am atins noi ținte de dezvoltare, care ne-au reconfirmat statutul de lider local al acestui sector. Suntem primul și singurul producător român de cosmetice care dispune de o rețea proprie de magazine de brand și, după dublarea numărului de spații în 2017 (de la 11 la 21 de centre naționale), ne propunem să deschidem alte 10 magazine în 2018, în toată țara. Bazându-ne pe un plan sănătos de investiții și pe un model propriu de business, anul 2017 a fost unul curajos din punct de vedere strategic, fiind anul în care am lansat primele game pe 2 segmente de piață noi pentru Farmec – cosmeticele de lux și cosmetica decorativă”, spune Mircea Turdean, director general Farmec.
Creșterea cu peste 9% a Farmec din 2017 s-a datorat mai multor factori: modernizarea și extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piață, dar și evoluția semnificativă atât a rețelei magazinelor de brand Farmec și Gerovital, cât și a platformei online www.farmec.ro.
Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 1.5 milioane Euro, în creștere cu circa 23% față de anul 2016. Dezvoltarea zonei de e-commerce a fost asigurată de strategia de marketing digital, care a vizat o serie de modificări comerciale și de funcționalitate, dar și extinderea ofertei produselor disponibile.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz