Nou call center Blue Point la Slobozia
Reading Time: < 1 minutBlue Point, una dintre cele mai importante companii românești de servicii call center, deschide la Slobozia primul său centru operativ din provincie. Extinderea în afara capitalei face parte din strategia de dezvoltare teritorială a companiei și vine pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creșterii numărului de clienți și a solicitărilor acestora.
„Numărul tot mai mare de solicitări de servicii call center, venite din industrii precum auto, telecom, FMCG, din domeniul financiar-bancar și medical, ne-a determinat să creștem anul trecut echipa Blue Point din București cu aproape 100 de angajați. Deschiderea noului centru din Slobozia este un prim pas firesc în strategia noastră de dezvoltare la nivel național”, spune Violeta Roșu, managing partner Blue Point.
Până la finalul anului, call center-ul Blue Point din Slobozia va avea 50 de angajați care vor oferi servicii pentru companii din industriile de telecomunicații, asigurări și FMCG. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic. Noul call center are o suprafață de 300 de metri pătrați, cu posibilitate de extindere și poate acomoda până la 100 de persoane. Investiția în sediul din Slobozia este susținută din profitul companiei și din fondurile proprii ale asociaților și va fi recuperată în următorii doi ani.
Înființată în 2007, Blue Point este o companie de servicii call center cu capital 100% românesc, oferind soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clienții Blue Point se numără Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, Metro, Pepsi, Reader’s Digest, Țiriac Auto și Xerox.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz