Marketing

Notino prezintă SUMMER BLACK FRIDAY, cel mai mare eveniment de reduceri al verii

Reading Time: 2 minute

Notino, unul dintre cei mai mari retaileri online de parfumuri și cosmetice din Europa, dă startul luni, 18 iulie, campaniei Summer Black Friday, cu cele mai mari reduceri din acest sezon.

Timp de o săptămână, retailerul online va oferi reduceri de peste 40% la cele peste 300 de branduri populare de cosmetice mass-market și high-end, atât în magazinul online și cel fizic, cât și pe aplicația mobilă.

Summer Black Friday este una dintre cele mai așteptate sesiuni de shopping, după evenimentul tradițional de Black Friday, în care consumatorii își refac stocurile cu produsele cosmetice îndrăgite, profitând de marile reduceri. Anul trecut, cu ocazia evenimentului Summer Black Friday în România, Notino a înregistrat o creștere a volumului de comenzi cu 23% mai mare decât în săptămâna precedentă reducerilor.

În top 3 cele mai populare categorii de produse achiziționate pe durata Summer Black Friday 2021, se află: produsele de make-up, parfumurile și produsele de îngrijire a părului, consumatorii fiind interesați, în mod special, de fonduri de ten, rimeluri, rujuri, șampoane, măști pentru păr, vopsea de păr și parfumuri.

Consumatorii se vor putea bucura de Black Friday din această vară, cel mai mare eveniment de reduceri Notino al sezonului, și de oferte speciale la produsele de înfrumusețare preferate, din paleta largă de branduri de make-up selecționate, precum MAC Cosmetics, NYX, Maybelline, Estée Lauder, branduri de îngrijire a tenului: Dr. Jart+, Mario Badescu, KORIKA, precum și parfumuri marca Viktor & Rolf, Atelier Cologne, Yves Saint Laurent. Mai mult decât atât, consumatorii se pot aștepta la cadouri speciale în urma achiziționării brandurilor participante în campanie, precum mostre ale produselor favorite, produse full size, genți pentru cosmetice și accesorii, în funcție de stocurile disponibile.

Pregătiri de 3 luni pentru Summer Black Friday

Notino a început pregătirile pentru cel mai mare eveniment de reduceri al verii cu trei luni înainte de lansare. Retailerul de cosmetice a negociat cu partenerii și brandurile din portofoliu pentru a obține cele mai avantajoase oferte și reduceri pentru consumatorii săi, aprovizionându-se din timp pentru a asigura disponibilitatea produselor. De asemenea, echipa de logistică a fost pregătită să facă față volumului mare de comenzi, cu scopul de a-și menține standardele de livrare.

În rândul consumatorilor români, campaniile de reduceri rămân în continuare perioadele preferate pentru shopping, demonstrând cât de nerăbdători sunt consumatorii când vine vorba de reducerile oferite de Notino. Pe lângă oferte și reduceri, retailerul oferă o gamă largă de produse și servicii care să faciliteze procesul de alegere al acestora, precum serviciul Try it first sau Virtual mirror, dar și o gamă largă de beneficii: 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazinele fizice ca pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 de lei.

Notino, unul dintre cele mai mari magazine online care comercializează parfumuri si cosmetice din Europa, activează pe 27 de piețe europene, unde operează 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder și altele. Are un portofoliu incredibil de 83.000 de produse, de la peste 1.500 de branduri.

Team

Recent Posts

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Golin propune un nou concept pe piața locală și invită brandurile la Golin Private Fireside Chats: întâlniri personalizate, aplicate la…

18 minute ago

eMAG estimează vânzări de 800 mil. lei de Black Friday

De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800…

3 ore ago

BCR este prima bancă din Europa care introduce Visa+, pentru transferuri de bani pe baza numărului de telefon

Banca Comercială Română (BCR) anunță lansarea în premieră europeană a funcționalității Visa+, care simplifică și accelerează transferurile de bani între…

3 ore ago

Aproape un milion de români au vizitat Turcia în 2024

În primele nouă luni ale anului 2024, mai bine de 975.000 de români au călătorit în Turcia, sectorul turistic din…

4 ore ago

Numărul companiilor agricole care ajung în insolvență va crește în 2025

INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane…

5 ore ago

Provocările pentru centrele de date din România, consum tot mai mare de energie

Dezvoltarea centrelor de date la nivel global reprezintă o oportunitate mare pentru România de a deveni un jucător cheie în…

5 ore ago