Stiri

Notino Black Friday 2022 ține o săptămână și vine cu promoții de până la 40%

Reading Time: 2 minute

Notino, unul dintre cei mai mari retaileri de parfumuri și cosmetice, dă startul campaniei NOTINO BLACK FRIDAY 2022 luni, 7 Noiembrie. Timp de o săptămână, retailerul online pune la dispoziția consumatorilor reduceri de până la 40% la parfumuri, produse cosmetice și de îngrijire, atât în magazinele online și în cele fizice, cât și în aplicația mobilă.

În fiecare an, Notino Black Friday este perioada ideală pentru cumpărăturile de Crăciun, dar și pentru refacerea stocurilor cu produsele preferate, retailerul având promoții la peste 350 de branduri din toate categoriile prezente în magazinele Notino (parfumuri, produse de make-up, îngrijire a tenului, a pielii și a părului). Cu această ocazie, clienții se pot pregăti și își pot adăuga în coșul de cumpărături produsele pe care le aveau de mult pe lista de dorințe, având la dispoziție reduceri între 15% și 40%.

Printre brandurile cu cele mai mari reduceri se numără Mixa, Garnier, Dove și TONI & GUY. Mai mult, clienții vor găsi o parte dintre brandurile prezente exclusiv la Notino, precum Notino Collection, UXI, Iconique, NOVELLISTA, Souletto, Saffee, Gleam, Mense sau Mediblanc la cele mai bune prețuri până pe 13 Noiembrie. Notino oferă, ca de obicei, mostre și cadouri clienților săi la achiziția produselor participante în campanie, în limita stocului disponibil.

Rezultatele Notino Black Friday 2021 și așteptările pentru 2022

Sezonul Black Friday de anul trecut i-a adus retailerului rezultate record, Notino înregistrând o creștere de aproximativ 30% a numărului de comenzi. Într-o singură zi, clienții Notino au plasat peste 182.000 comenzi, iar numărul total al produselor vândute a depășit 570.000. Golden Hour, intervalul orar în care au fost plasate cele mai multe comenzi, a fost seara, între orele 21:00 și 22:00, când au fost vândute peste 11 produse pe secundă.

În topul celor mai populare categorii de cumpărături ale românilor în campania Notino Black Friday 2021 s-au aflat parfumurile, produsele de îngrijire a părului și cele de make-up.

Pentru evenimentul din acest an, Notino se așteaptă la rezultate și mai bune în ceea ce privește vânzările. Pe lângă reducerile din campanie, retailerul de beauty oferă și o gamă largă de produse și servicii care să faciliteze procesul de alegere al acestora, precum Try it First sau Easy make-up, oglinda virtuală Notino, dar și multe alte beneficii: 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazinele fizice ca pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 de lei.

Cum la scurt timp după Black Friday vor veni sărbătorile de iarnă, Notino pune la dispoziția clienților idei de cadouri variate și un nou concept de „discovery boxes”, care poate fi personalizat integral.

Notino este unul dintre cele mai mare magazin online de parfumuri și cosmetice din Europa, fiind fondat în Cehia, în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului online. În prezent, Notino activează pe 27 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder și altele. Are un portofoliu de 100.000 de produse, de la peste 2.500 de branduri.

Team

Recent Posts

Telefoanele chiar ascultă conversațiile noastre? Mitul explicat de specialiști

Când prietenii se adună și vorbesc despre un anumit subiect, de multe ori descoperă că, la scurt timp după ce…

o zi ago

O nouă ediție de Titluri de Stat TEZAUR cu dobânzi de 7%, disponibilă de luni

Începând de luni, 4 noiembrie, românii pot investi în titluri de stat TEZAUR cu maturități de 1,3 sau 5 ani,…

o zi ago

Libra Internet Bank a lansat Live FX, o platformă pentru schimburi valutare non-stop

Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX,…

o zi ago

Genesis Property a primit calificativul „Green Star”, în urma evaluării performanței factorilor ESG

Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România, a devenit în 2024 prima companie…

o zi ago

Mobilitatea pe două roți, încotro? Discuții la București cu Bolt, I’Velo, Splash și Lime

Săptămâna viitoare Bucureștiul va fi gazda celei de-a 4 a întâlniri de lucru din cadrul parteneriatului interregional al proiectului european…

o zi ago

Hesburger deschide al cincilea restaurant din România, la Băneasa Shopping City

Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant,…

o zi ago