Noroc, intr-o noua directie de comunicare
Reading Time: < 1 minutBergenbier si Leo Burnett&Target au conceput o noua directie de comunicare a brandului de bere Noroc.
Brandul vorbeste acum despre o lume in care descoperim ca norocul nu este intamplator, el trebuie mestesugit cu pricepere. In aceasta linie, noul slogan este: „Gustul mestesugit, nu nimerit”.
Campania care promoveaza noua directie de comunicare cuprinde doua spoturi TV, ambele avandu-l ca protagonist pe tipicarul potcovar
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
Din partea Bergenbier S.A.: Mihai Bonca (Marketing Director), Anca Stoica (Brand Manager), Teodora Agafitei (Assistant Brand Manager);
Din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Adina Basag Teodorescu (Copywriter), DinuGojan (Art Director), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Cristina Tivichi (Brand Communication Manager), Ana-Maria Feraru (Brand Communication Executive), SorinDeleanu (A/V Producer).
Marca Noroc a fost lansata in 2000 ca o bere romaneasca populara. In 2002 a fost lansat Noroc 2L PET si, in 2004, Noroc si-a extins portofoliul, lansand PET-ul de 1L si o editie limitata a PET-ului de 2,5L. In 2007, Noroc a lansat PET-ul de 3L.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz