Companii Stiri

Nordis Group, creștere semnificativă a vânzărilor

5 iun. 2020 2 min

Nordis Group, creștere semnificativă a vânzărilor

Reading Time: 2 minute

Nordis Group, dezvoltator imobiliar specializat în construcția de imobile de lux, face un bilanț al vânzărilor din ultimele trei luni pentru ansamblul Nordis Mamaia. Complexul și-a mărit semnificativ vânzările în perioada martie – mai, față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la o creștere de 47%. Nordis Mamaia este un ansamblu format din hotel de 5 stele și apartamente rezidențiale, situat în zona de Nord a stațiunii Mamaia.

În această perioadă, în pofida crizei medicale, au fost vândute 100 de unități în ansamblu, dintre care 75 sunt apartamente în hotel și 25 sunt apartamente în zona rezidențială. În cele trei luni, numărul unităților vândute s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În momentul de față, procentul de unități vândute se ridică la un total de 54% din cele 730 de camere de hotel și 290 apartamente rezidențiale.

Alexandru Mihai Senior Partner Nordis Mamaia

„La începutul situației create de pandemie, în martie, comportamentul clienților Nordis s-a schimbat într-o mică măsură, puțini dintre ei au ezitat în privința achizițiilor. Mai mult, având in vedere că produsul pus în piață de noi este inovator și unic, numărul tranzacțiilor a crescut semnificativ comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Dată fiind situația excepțională prin care cu toții am trecut, valoarea banilor scade, dobânzile se micșorează, oamenii au preferat să investească în proprietăți care să le aducă un randament sigur”, a declarat Alexandru Mihai, Senior Partner Nordis Group.

După perioada de izolare, piața imobiliară își revine treptat la normal și chiar se înregistrează o creștere a numărului de cereri comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La nivel general, pe piața de real estate au apărut numeroase proiecte noi și o revenire a numărului de clienți interesați.

„Credem că românii se vor axa în anii următorii pe turismul local. Cu toții am devenit mult mai precauți cu privire la locurile pe care le alegem ca destinație turistică, încercăm să evităm aglomerațiile, aeroporturile și să găsim destinații mult mai apropiate și sigure. Dacă în urmă cu trei luni turiștii ar fi ales o destinație îndepărtată, acum e mai probabil să se concentreze pe turismul intern, implicit pe litoralul românesc, o tendință care cred că se va păstra și în următorii ani”, a adăugat Alexandru Mihai, Senior Partner Nordis Group.

Facilitățile oferite de Nordis Mamaia, proiectul imobiliar inovator de pe litoralul românesc

Proiectul Nordis Mamaia propune pentru piața din România un stil nou de abordare în domeniul imobiliar: investiția într-o cameră de hotel care generează bani pentru proprietar și poate fi folosită timp de o săptămână pe an.

Ansamblul de lux dispune de facilități premium, precum cel mai mare SPA de pe litoralul românesc, cu o dimensiune de 3.200 de metri pătrați, dar și plajă proprie de 10.000 de metri pătrați. Tot în incinta Nordis Mamaia se află și o clinică medicală și de recuperare, kinetoterapie și medicină sportivă

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: