Stiri

Nordic Food aduce produsele Beyond Meat în România

Reading Time: 2 minute

Nordic Food, parte a grupului de firme Nordic Group, anunță un nou brand în portofoliul companiei: Beyond Meat, o companie de top care oferă produse revoluționare din „carne” plant-based.

Începând cu luna noiembrie 2023, românii pot savura produsele plant-based din gama Beyond Meat, precum vestitul Beyond Burger, Beyond Sausage, Beyond Mince și Beyond Meatballs. Produsele Beyond Meat sunt disponibile în comerțul modern, inclusiv în: hypermarket, supermarket, cash & carry, retail online (ex. Auchan, Selgros, Freshful), în comerțul tradițional, Food Service, în lanțuri de burgeri (cum ar fi Submarine Burger), cât și în locații specializate în vânzarea burgerilor (Food Trucks).

Suntem onorați să anunțăm că brandul Beyond Meat a intrat în portofoliul companiei noastre, definit prin responsabilitate, inovație și adaptabilitate. O altă valoare a companiei noastre este optimismul, și astfel plecăm la drum cu această gamă de produse, pe care o vom extinde anul viitor cu gama Beyond Chicken Style, fiind convinși că Beyond Meat va contribui la diversificarea comportamentului de consum din România. Produsele plant-based ale acestui brand completează natural promisiunea noastră de brand – Bucurie la fiecare masă – prin gust si experiența culinară. Românii trebuie să știe că produsele Beyond Meat au multiple beneficii, atât pentru sănătate, cât și pentru mediul înconjurător”

Dan Nistor, Director General Nordic Group

Fondată în El Segundo, California, în 2009, compania Beyond Meat are produse care oferă același gust și textură precum produsele din carne, dar sunt o opțiune mai sănătoasă pentru consumatori și planetă. Trecând de la carnea de origine animală la proteina plant-based, puteam avea un impact pozitiv asupra a patru aspecte de importanță globală: sănătatea, schimbările climatice, constrângerile legate de resursele naturale și fauna planetei.

Beyond Burger este un burger care arată, se gătește și satisface consumatorul la fel de mult ca un burger din carne de vită, dar e de fapt plant-based. Potrivit cercetării Life Cycle Assessement a Universității din Michigan, pentru a produce un burger Beyond Meat, se consumă cu 99% mai puțină apă, cu 90% mai puține emisii de gaze cu efect de seră, cu aproape 50% mai puțină energie și cu 93% mai puțin teren, în comparație cu producția tradițională de carne.

Toate produsele Beyond Meat sunt realizate din ingrediente de înaltă calitate pe bază de plante, fără organisme modificate genetic, fără adaos de hormoni sau antibiotice, și cu 0 mg de colesterol pe porție.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Schneider Electric în grafic cu programul său de sustenabilitate

Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…

14 minute ago

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

10 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

10 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

11 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

11 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

12 ore ago