MarComm

Nokia adoptă un nou logo și anunță o nouă direcție strategică

Reading Time: 2 minute

Nokia a prezentat un nou logo, în cadrul Mobile World Congress (MWC), după 60 de ani de când a fost introdusă marca. Compania caută să nu mai fie percepută ca una producătoare de telefoane mobile și își dorește să fie percepută drept un jucător în lumea digitală.

Noul logo Nokia, prezentat public pe 26 februarie 2023

Pe blogul Nokia, CEO-ul Pekka Lundmark a explicat noua identitate și direcție strategică.

Pekka Lundmark

”Nokia a trecut printr-o mulțime de etape în ultimii doi ani. Am stabilit o nouă strategie pentru a oferi o creștere durabilă și profitabilă. Ne-am schimbat modelul de operare. Am adoptat noi elemente culturale esențiale: Deschis, Neînfricat și Puternic. Mai presus de toate, ne-am definit scopul: la Nokia creăm tehnologie care ajută lumea să acționeze împreună. Astăzi este o altă piatră de hotar. Ne actualizăm strategia și, ca factor cheie, ne reîmprospătăm și brandul pentru a reflecta cine suntem astăzi: un lider în inovare tehnologică B2B, pionier în viitorul în care rețelele se întâlnesc cu cloud-ul. Iată de ce am ales să facem asta acum. Nokia accelerează în următoarea fază a strategiei noastre (…) După ce am finalizat faza de resetare, acum accelerăm în timp ce punem bazele fazei de scalare, oferind o creștere puternică și o profitabilitate stabilă, lărgindu-ne în același timp baza de clienți”, notează Pekka Lundmark, devenit Președinte și CEO al companiei în august 2020.

Compania și-a schimbat duminică și imaginea corporate online, având un nou site nokia.com, dar și o actualizare a prezenței pe rețelele sociale, mai puțin în cazul siteurilor și conturilor sociale B2C unde este încă precedentul logo. În prezent, HMD Global deţine licenţa exclusivă a mărcii Nokia pentru telefoane şi tablete.

Toader Păun

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

5 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

5 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

5 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

5 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

6 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

6 ore ago