Nokia adoptă un nou logo și anunță o nouă direcție strategică
Reading Time: 2 minuteNokia a prezentat un nou logo, în cadrul Mobile World Congress (MWC), după 60 de ani de când a fost introdusă marca. Compania caută să nu mai fie percepută ca una producătoare de telefoane mobile și își dorește să fie percepută drept un jucător în lumea digitală.
Pe blogul Nokia, CEO-ul Pekka Lundmark a explicat noua identitate și direcție strategică.
”Nokia a trecut printr-o mulțime de etape în ultimii doi ani. Am stabilit o nouă strategie pentru a oferi o creștere durabilă și profitabilă. Ne-am schimbat modelul de operare. Am adoptat noi elemente culturale esențiale: Deschis, Neînfricat și Puternic. Mai presus de toate, ne-am definit scopul: la Nokia creăm tehnologie care ajută lumea să acționeze împreună. Astăzi este o altă piatră de hotar. Ne actualizăm strategia și, ca factor cheie, ne reîmprospătăm și brandul pentru a reflecta cine suntem astăzi: un lider în inovare tehnologică B2B, pionier în viitorul în care rețelele se întâlnesc cu cloud-ul. Iată de ce am ales să facem asta acum. Nokia accelerează în următoarea fază a strategiei noastre (…) După ce am finalizat faza de resetare, acum accelerăm în timp ce punem bazele fazei de scalare, oferind o creștere puternică și o profitabilitate stabilă, lărgindu-ne în același timp baza de clienți”, notează Pekka Lundmark, devenit Președinte și CEO al companiei în august 2020.
Compania și-a schimbat duminică și imaginea corporate online, având un nou site nokia.com, dar și o actualizare a prezenței pe rețelele sociale, mai puțin în cazul siteurilor și conturilor sociale B2C unde este încă precedentul logo. În prezent, HMD Global deţine licenţa exclusivă a mărcii Nokia pentru telefoane şi tablete.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz