Un telefon legendar, Nokia 3210, se întoarce la 25 de ani de la lansare, când “dumbphone”-urile devin din ce în ce mai populare
Este telefonul mobil care a definit o întreagă generație. Și acum, la 25 de ani de la lansarea originalului, legendarul Nokia 3210 se întoarce și este disponibil în culori care amintesc de acele vremuri: „Scuba Blue”, „Grunge Black” și „Y2K Gold”. Telefonul este creat de inovatorii europeni Human Mobile Devices (HMD), producătorii telefoanelor Nokia.
„Dumbphone”-urile (telefoanele cu taste și funcții de bază) încep să devină din nou populare, fiindcă oamenii caută să se întoarcă la simplitatea vremurilor de altă dată. În 2023, vânzările modelului cu clapetă Nokia 2660 Flip s-au dublat și cei ce la HMD se așteaptă la o creștere susținută a vânzărilor de telefoane clasice în 2024.
Aceste dispozitive sunt o soluție pentru detoxifierea digitală („digital detox”) într-o lume în care aproape patru din zece dintre tinerii cu vârste cuprinse între 16-24 de ani (38%) sunt îngrijorați că petrec prea mult timp pe smartphone-uri.
„Modelul Nokia 3210, un telefon emblematic, se întoarce în mijlocul exploziei la nivel global a popularității «dumbphone»-urilor, consumatorii căutând un echilibru între timpul petrecut în fața ecranelor și detoxifierea digitală. Nucleul filosofiei din spatele Nokia 3210 este simplitatea, ceea ce le oferă utilizatorilor spațiu pentru a fi complet prezenți în realitate. De fapt, uitați de termenul de «dumbphone»; acesta e «fun phone»-ul anului 2024.”
Lars Silberbauer, CMO al Human Mobile Devices (HMD)
Nokia 3210 s-a lansat acum un sfert de secol și a devenit foarte repede un succes, conectând milioane de oameni. În 2024 se întoarce, dar de data aceasta scopul este de a deconecta oamenii de ecrane.
„Modelul Nokia 3210 original are un loc foarte special în inimile multor consumatori, fiind cel mai bine vândut telefon mobil din toate timpurile. Este produsul perfect pentru a da un aer nou erei moderne, având totodată o istorie impresionantă, dar și un design emblematic. Nokia 3210 este considerat unul dintre cele mai importante terminale de telefonie mobilă din istorie și a fost îndrăgit de foarte multe persoane, multe dintre care au avut ca prim telefon mobil acest model. Este un suflu modern adus acestui design clasic, care vine odată cu sărbătorirea unui sfert de secol de la lansarea originalului și cu siguranță acest lucru va atrage privirile.”
Ben Wood, Fondator ald Muzeului Telefoanelor Mobile („Mobile Phone Museum”)
Relansarea acestui model emblematic vine la momentul perfect: popularitatea telefoanelor clasice a crescut mult în ultimii an, pe măsură ce din ce în ce mai mulți tineri se deconectează și aderă la mișcarea de detoxifiere digitală.
Deci, cei care doresc să se deconecteze de la rețelele sociale, de la internet în general și de la lista interminabilă de aplicații (fie că e vorba de o zi, un weekend sau pe perioadă nedeterminată), o pot face acum în stilul anilor ’90 sau a începutului anilor 2000.
Adus la zi pentru noile generații, modelul Nokia 3210 reimaginat are un design retro, dar elegant. Vine cu toate funcțiile esențiale pe care le aștepți de la un telefonic clasic, inclusiv o cameră de 2 MP, cu bliț (care sigur că poate fi folosit și pe post de lanternă) și o baterie de 1450 mAh2 care nu se termină fix când ești în mijlocul unei petreceri în timpul verii. Și pentru că e 2024, noul model Nokia 3210 vine cu 4G, pentru apeluri cu sunet cristalin.
La fel ca la începutul anilor 2000, Nokia 3210 are toate șansele să devină accesoriul dorit de toată lumea în sezonul festivalurilor. Festivalierii nu îl vor alege doar pentru robustețe și funcționalitățile fără pretenții. Ci și pentru că vor să facă un „statement” serios de fashion.
Trend-ul Y2K continuă să crească, și, în linie cu toate lucrurile de la finalul anilor ’90 și începutul anilor 2000, modelul 3210 este diponibil în trei culori îndrâznețe, care amintesc de acele vremuri: „Scuba Blue”, „Y2K Gold” și „Grunge Black”.
Telefonul costă doar 349 de lei și va fi disponibil în curând la retailerii online
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…
20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…