Noile tehnologii apropie brandul de consumator
Reading Time: 2 minuteTehnologia schimba consumatori si canale de comunicare, astfel ca brandurile trebuie sa se adapteze si sa ofere consumatorului experiente memorabile prin personalizare. Raportul Top 10 Emerging Trends, realizat de Zenith Optimedia, evidentiaza tendintele esentiale care influenteaza interactiunea dintre marci si consumatori si oportunitatile aduse de tehnologie in procesul de comunicare.
“Brandurile vor beneficia de o multime de tehnologii emergente, care le vor da posibilitatea sa creeze experiente tot mai autentice si mai valoroase pentru consumatori. Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung”, spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia.
Raportul analizeaza modul cum noile tehnologii schimba si comportamentul de consum, mai ales al celor mai tineri, pentru gasirea unor posibile noi tipuri de interactiuni personalizate intre brand si consumatorii sai cu rolul de a imbogati relatia dintre acestia. Aceste posibile “experienţe” au fost filtrate şi sumarizate în 10 tendinţe, dintre care redăm pe scurt patru, considerate a fi actuale şi relevante pentru piaţa locală.
- Explozia VIDEO: Continut la cerere. Brand incorporat in continut
Dat fiind faptul ca o parte dintre consumatori a renuntat definitiv sau partial la TV, online video este pe cale sa devina o alternativa mainstream a acestuia. Tot mai multe branduri sunt pe cale sa devina creatori de continut. Potential pentru personalitati online sau jurnalisti in a asista brandurile si companiile in dezvoltarea de continut pentru divese tipuri de audienta si interese.
- Brand Storytelling: Tehnologia schimba subiectul actiunii
Povestile spuse de branduri pot deveni tot mai captivante o data cu integrarea diferitelor tipuri de media, puse la dispozitie de noile tehnologii interactive. Consumatorii vor beneficia de o integrare perfecta a continutului pe diferitele tipuri de dispozitive.
- Personalizarea in social media: Mai mult decat recomandarile prietenilor
De le selectia brandurilor pe baza recomandarilor prietenilor catre “personalizarea in social media”. Ajutati de branduri, oamenii vor avea un control mai mare asupra modului in care isi pot crea listele de aprecieri, dar si in identificarea celor care le recomanda. Onestitatea si autenticitatea in comunicarea din social media sunt deja atribute esentiale in comunicare de brand si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii.
- Marketing-ul de proximitate: Emitatoare la fiecare pas
Nu e o noutate, dar va fi ridicat la un nou nivel prin introducerea tehnologiei de tip emitator, un radio transmitator de putere redusa, care trimite semnale Bluetooth cu informatii in timp real catre smartphone-urile consumatorilor. Desi conumatorul e de ceva vreme pe mobil, brandurile sunt usor codase la capitolul acesta.Au deci o oportunitate imediata pentru a furniza utilizatorilor oferte si servicii relevante si pentru a le crea experiente localizate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz