Noile opțiuni de livrare la Fashion Days
Reading Time: 2 minuteRetailerul online Fashion Days a lansat în primele șase luni ale acestui an noi noi alternative de livrare/retur a articolelor comandate. Clienții din București pot alege, începând cu luna iunie, să le fie livrate comenzile chiar în aceeași zi. Cei care preferă această variantă pot selecta și un anumit interval orar dedicat, o „fereastră” de 3 ore, în care să le fie adus coletul comandat. O facilitate aleasă deja de 13% dintre clienții din regiunea București-Ilfov. De asemenea, majoritatea comenzilor cu livrare în orașe precum Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara sau Brașov, sunt livrate chiar a doua zi, dacă sunt plasate până la miezul nopții. Acest lucru s-a întâmplat pentru 60% dintre comenzile din luna iunie.
De asemenea, Fashion Days oferă posibilitatea livrării prin intermediul Oficiilor Poștale. Doar în luna iunie, aproape 10% dintre comenzi au fost ridicate din Oficiile Poștale, iar în total, în primele 6 luni de la introducerea facilității, peste 20.000 de comenzi au fost preluate din cele peste 600 de Oficii Poștale.
Cea mai recentă alternativă de livrare din portofoliul Fashion Days este cea în showroom-urile eMAG. În prima lună de când a fost lansată această opțiune, 5% dintre comenzile efectuate în orașele unde există showroom-uri au fost livrate astfel.
”Românii care își achiziționează articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de pe Fashion Days sunt tot mai atrași de ideea de a-și face singuri programul, iar livrările în Oficiile Poștale și în showroom-uri le oferă exact această flexibilitate de care au nevoie. În plus, aceste opțiuni sunt unice în România și în cazul retururilor: în orașele unde există showroom-uri eMAG, de exemplu, 33% dintre clienți au preferat această variantă pentru a returna comenzile, iar în aproximativ 90% dintre situații, reușim să returnăm suma aferentă în maximum 7 zile”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Comenzile de pe mobil
În prezent, 65% dintre vizite provin de pe dispozitive mobile, din aplicația Fashion Days sau din site-ul responsive, iar clienții au plasat aproape de două ori mai multe comenzi în 2017 față de 2016 (72% din total, față de 43%) de pe telefonul mobil.
Față de aceeași perioadă a anului anterior, numărul de modele de produse prezente în shop a crescut cu 65% și a ajuns la 71.000. De asemenea, numărul de căutări în site a crescut, de la 2,8 milioane la 3,4 milioane.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz