Stiri MarComm Marketing

Noii burgeri Big Mac® îl surprind pe Bobonete la mijloc, între două noi versiuni… ale lui

21 oct. 2024 3 min

Noii burgeri Big Mac® îl surprind pe Bobonete la mijloc, între două noi versiuni… ale lui

Reading Time: 3 minute

Mac Jr. și Grand Big Mac® revin la McDonald’s® alături de „original” în restaurantele din toată țara, pentru o perioadă limitată.

Legendarii s-au întors în două noi dimensiuni care aduc același gust unic, ajustat pentru cei mai puțin pofticioși sau pentru cei foarte pofticioși.

Dar… „Unul singur e Big Mac®!”


O replică cu care suntem toți de acord. Însă siguranța cu care a fost livrată anunța timid cea mai amplă desfășurare din dreptul unei singure mese de la McDonald’s.

Dacă Big Mac® vine în trei mărimi, ce-ar fi dacă și alte lucruri ar fi la fel? Cum ar fi, să spunem, actorul de comedie Mihai Bobonete. El trebuie să facă față nu doar absurdului noilor burgeri, ci și unor versiuni noi, redimensionate, ale… lui.

O situație comică ce introduce burgerii noi printr-o comparație simplă, dar de impact, un demo care spune „Acum există un Big Mac® pentru fiecare versiune a noastră”.

„Tot ce vreau să spun este că ne-am îndrăgostit de ideea asta de la slide-ul în care am pus referința din Tom și Jerry în care elefantul Jumbo și mama lui vin în ajutorul lui Jerry și creează o scară haioasă de Jerry mic, mediu și uriaș, care îl șochează pe Tom.” Luca Costea, Senior Copywriter DDB Romania

„Big Mac® este un produs atât de iconic, încât indiferent de mărimea în care vine, este iubit și lăudat de consumatorii noștri. Așa că vine firesc să îl asociem cu un alt icon românesc pe care toată lumea îl iubește: comediantul Bobonete.”
Roxana Nita, Executive Creative Director, DDB Romania

„Când ai o prezență ca Mihai Bobonete în proiect, trebuie să scoți un work foarte amuzant și foarte creativ. Știam că cineva ca el ne va ajuta să obținem un comeback memorabil al unuia dintre cele mai așteptate trio-uri de burgeri McDonald’s.

Să transformăm personajul principal într-o demonstrație vie a noilor produse ne-a oferit acel echilibru între talent și produse. Bobo și Big Mac „fură spectacolul” în egală măsură.”
Irina Angelescu, Marketing Director, Premier Restaurants Romania

McDonald’s Romania team

Marketing Director: Irina Angelescu
Marketing Manager: Lucia Rudaci
Digital Marketing Manager: Cosmina Țapliuc

DDB Romania Team

Senior Copywriter: Luca Costea
Copywriter: George Herlaș
Head of Art: Ana Tanasă
Executive Creative Director: Roxana Niță
Graphic Designer: Alexandru Mohora
Senior Strategic Planner: Karina Condei
Head of Strategy: Luciana Cucoaneș
Account Director: Ana Maria Rădulescu
Managing Director: Roxana Țâmpău

Production House:

Production House: Multimedia Est
Director: Hypno
DOP: Alexandru Dorobantu
Producer: Adi Smeu

Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s® în România. McDonald’s® este lider al pieței restaurantelor cu servire rapidă, cu 103 de restaurante în 31 de orașe, dintre care 56 restaurante cu McDrive și 63 cu McCafé. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de peste 5.000 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate.

Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s® din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează peste 185 de restaurante, care oferă și servicii McDrive®, McDelivery și McCafé®, și are peste 11.000 de angajați. Peste 77 de milioane de clienți sunt serviți în fiecare an, pe cele 6 piețe.

Array

Articole pe aceeași temă: