Management

Noii aliati ai micilor companii

13 iun. 2014 2 min

Noii aliati ai micilor companii

Reading Time: 2 minutedreamstime m 23495797 e1402670443564

 Cum economia da semne de imbunatatire, IMM-urile din Romania au crescut investitiile pentru dezvoltare cu 16%, potrivit celor mai recente date ale portalului Freelancer.com. Pe masura ce increderea managerilor in economie revine, intreprinderie mici si mijlocii s-au aratat dispuse sa aloce resurse financiare dezvoltarii domeniilor cheie. Companiile romanesti au crescut si cheltuielile aferente angajarilor, cele mai multe posturi puse la bataie de IMM-uri fiind cele din domeniul vanzarilor, management, marketing si design web. Raportul realizat de portalul indica si faptul ca o serie de intreprinderi mici sunt, de asemenea, mult mai dispuse, comparativ cu alti ani, sa angajeze freelanceri online pentru a asigura campanii de vanzari rapide.

“Cifrele noastre arata ca intreprinderile mici au increderea de a investi, dar, de asemenea, folosesc internetul pentru a accesa noi piete in moduri mai bine orientate si mai eficiente”, spune Bill Little, Director European al Freelancer.com. “Cu o forta de munca la nivel mondial de mai mult de 10 milioane de freelanceri cu inalta calificare, dar accesibili, nu este de mirare ca intreprinderile mici din Romania au inceput sa angajeze lucratori prin intermediul unor site-uri precum  Freelancer.com pentru a patrunde pe piete noi. Pentru a-si sprijini afacerile, acestia profita tot mai mult de freelanceri ce ofera o varietate de abilitati”, continua Little.   

Potrivit informatiilor portalului in acest an, 45% dintre companiile mici vor incerca sa vanda mai multe produse si servicii in strainatate, pe baza redresarii economiei, care le-a oferit mai multe resurse. Dintre organizatiile care vor investi pentru extinderea pe piete straine, 52% dintre respondenti considera ca internetul le poate oferi acces la pietele externe, cu resurse mai mici. Anunturi pe Google, sau Facebook, precum si angajarea unor specialisti in vanzari sau marketing din piata vizata, prin intermediul unor site-uri precum Freelancer.com sunt cele mai frecvente modalitati prin care micile companii “ataca” pietele externe.     

 

Foto: Dreamstime

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: