Stiri

Noi vorbitori anunțați în cadrul evenimentului Connections

Reading Time: 2 minute

Câteva zile ne mai despart de Connections, powered by Telekom, eveniment care își propune să aducă în primplan comunicarea în noua eră digitală. Influenceri locali și internaționali, micro-influenceri, profesioniști în social media și creatori de conținut digital își dau întâlnire la Connections, luni, 12 noiembrie 2018, la Palatul Universul din București, pentru a defini noua formă de comunicare în spațiul mediatic digital.

Sesiunea „Living in the digital era” îl va aduce pe scenă pe speaker-ul internațional Ed Gillespie, comunicator și antreprenor britanic care a dezvoltat programe și campanii în domeniul sustenabilităţii, co-fondator al agenţiei de consultanță în sustenabilitate, Futerra. În 2014 Ed a publicat volumul Only Planet, jurnalul călătoriei sale în jurul lumii, cu scopul de a aduna informaţii despre schimbările climaterice, globalizare şi rolul societăţii în conturarea viitorului.

În cadrul conferinței, Ed ne va ajuta să înțelegem cum se schimbă comunicarea în era tehnologiei, care sunt efectele noii forme de comunicare asupra oamenilor și cum poți să „supraviețuiești” într-o lume în care tehnologia câștigă tot mai mult teren. De asemenea, Ed va încerca să definească comunicarea tot mai provocatoare dintre consumatori și companii.

Lista de vorbitori este completată de Petrișor Obae, fondatorul proiectului Pagina de Media, jurnalist cu o experiență de peste 20 de ani. Parte a fenomenului new media și social media, Petrișor, va construi discursul despre etică în mediul digital, alături de colegii săi (Victor Kapra, Alexandru Negrea, Octavian Palade, Marian Ionescu (Mariciu), Adrian Popescu (Cuza) Bogdan Nicolai, în cadrul panelului “Let’s talk Ethics”.

Partenerii media ai evenimentului sunt Revista Biz, Pagina de Media, A List Magazine şi AdPlayers.

Un panel special va face loc storytelling-ului, care a devenit un mod de viață pentru creatorii de conținut ai noii ere digitale. Audiența și vorbitorii vor putea adresa propriile experiențe, astfel încât să existe un schimb de povești.

Ziua se va încheia cu o serie de workshop-uri pe diferite teme: de la instrumente digitale de promovare, fenomenul fake news, de la brief la campanie, SEO, până la povestea din spatele fotografiei.

Lelia Petrescu

Recent Posts

Industria dezvoltatoare de jocuri video din România a generat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro în 2023

În 2023, industria dezvoltatoare de jocuri video din România a înregistrat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro,…

39 de secunde ago

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

20 de ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

2 zile ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

3 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

3 zile ago