Categories: CompaniiStiri

Noi servicii pe piata de curierat

Reading Time: 2 minute

FAN Courier, companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu, a lansat la inceputul acestei luni servicii noi destinate clientilor din intreaga tara.

Noile servicii sunt Campus si ePOD, iar serviciul Collect Point a fost extins in reteaua de benzinarii Petrom.

Collect Point, lansat in august 2012, este un serviciu ce permite expedierea de plicuri si colete oriunde in reteaua de acoperire FAN Courier. Din 2013 este disponibil in 153 de statii OMV din tara, iar din aceasta toamna, va fi disponibil si in reteaua de benzinarii Petrom in 301 statii. Clientii FAN Courier pot expedia corespondenta sapte zile din sapte, oriunde in reteaua de acoperire FAN Courier. Documentul de transport se completeaza pe loc, in locatia partenerului de unde se trimite expeditia, iar plata se efectueaza printr-un SMS trimis de catre expeditor. Serviciul este disponibil tuturor persoanelor care detin un telefon mobil cu o cartela activa in una din retelele Telekom, Orange sau Vodafone.

Serviciul Campus este dedicat tuturor studentilor cazati in campusurile universitare din Bucuresti. Prin intermediul serviciului, clientii pot expedia cu costuri mici colete din cele peste 100 de filiale FAN Courier din tara,catre locatii fixe situate in campusurile universitare din Bucuresti. Clientii au la dispozitie cutiile standard FAN Courier pentru expedierea coletelor.Taxarea se face infunctie de tipul ambalajelor.

“Campus” nu este un serviciu door to door; clientii pot apela la acestserviciudoardaca se vor prezenta in filialele FAN Courier.

Livrarile se efectueaza exclusiv in locatii fixe din incintele campusurilor in intervalul orar 11:00 – 13:00.

ePOD este o optiune de livrare cu semnatura electronica pe PDA si este un beneficiu oferit tuturor clientilor care folosesc platforma SelfAWB si care au semnat un act aditional in care au notat ca accepta semnatura electronica si nu solicita AWB original.

In prezent, compania deserveste peste 30.000 de clienti, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.750 de colaboratori si a unei flote auto de peste 2.000 de vehicule.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

4 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

5 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

5 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

5 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

5 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

5 ore ago