Uber lansează un nou serviciu pentru companii pe piața din România
Reading Time: 2 minuteCompaniile încep să-și redeschidă spațiile de lucru și să ia măsuri de distanțare socială pentru întoarcerea la birou, motiv pentru care Uber va grăbi extinderea unui nou produs în România, Uber for Business Commute.
Serviciul are drept scop să acopere necesitățile companiilor și angajaților acestora în „noua normalitate”. Uber for Business Commute permite companiilor să creeze programe dedicate pentru a acoperi costurile pentru drumul spre birou și înapoi spre casă al angajaților, folosind produsele Uber (UberX, Uber Select etc.).
Noile soluții permit companiilor să aleagă atât punctul de preluare, cât și destinația spre care se îndreaptă angajații, cum ar fi adresa biroului sau o stație de tranzit pentru transportul în comun.
De asemenea, pot seta orarul și zilele în care angajații pot beneficia de curse, respectând orele de vârf obișnuite sau un nou program de lucru. În plus, pot oferi angajaților posibilitatea de a se deplasa la ore convenabile pentru aceștia, inclusiv în timpul nopții sau dimineața devreme.
Pentru a beneficia de noile servicii, companiile se pot înscrie gratuit și pot crea conturi pentru angajați, printr-un proces online simplificat. Dintr-un singur cont Uber for Business, companiile pot accesa toate produsele Uber (UberX, Uber Select etc.), fără costuri de activare, abonamente sau cheltuieli minime fixe, plătind doar atunci când utilizează un serviciu. Platforma include și un panou de administrare a curselor pentru angajați, cu opțiuni simple pentru plăți și facturi.
În ultimele luni, numărul businessurilor care au solicitat produsele Uber for Business a crescut cu 120% în Europa. De altfel, Dara Khosrowshahi, CEO al Uber, a declarat că, în revenirea companiei, un rol important l-au avut cursele din timpul săptămânii, în intervalul orar 9:00-18:00.
Cum se respectă normele de igienă și siguranță
Șoferii și pasagerii sunt rugați să poarte măști de protecție și trebuie să confirme că au luat câteva măsuri de siguranță înainte de o cursă. În majoritatea țărilor, șoferii sunt rugați să confirme că poartă o mască de protecție printr-un selfie, înainte de a se conecta în aplicație. Atât șoferii, cât și pasagerii, trebuie să confirme că s-au spălat pe mâini, că au dezinfectat vehiculul și sunt rugați să deschidă geamurile mașinii atunci când este posibil.
De asemenea, Uber se asigură că toți utilizatorii sunt responsabili pentru siguranța lor și a celor din jur prin implementarea unui nou sistem de feedback care oferă posibilitatea șoferilor și pasagerilor să raporteze situații legate de igienă sau de siguranță direct în aplicație.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz