Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România
Reading Time: 2 minuteInstitutul de Marketing organizează la Bucureşti prima seară deschisă din această toamnă în care lansează trei programe avansate complexe recunoscute internaţional: Digital Diploma in Profesional Marketing, noua structură a Diploma Chartered PostGraduate şi programul de Marketing Leadership¸dedicat celor care conduc echipe de marketing puternice şi seniorilor în marketing care vor să îşi crească contribuţia la creşterea organizaţiilor în care lucrează.
Pentru prima dată, evenimentul este organizat chiar de doi cursanţi, care între timp au devenit şi traineri colaboratori: Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing la METRO Cash & Carry, absolvent Strategic Marketing şi Mastering Metrics, şi Andreea Coca, Media & Digital Practice Lead, Kantar.
Evenimentul are loc miercuri, 19 septembrie, la Mansarda Simbio din strada Negustori nr. 26.
“Într-o perioadă de back to school , back to reality, back to long term professional goals vrem să venim în întâmpinarea celor care îşi doresc de multă vreme un program de training, dar nu au reuşit să îl înceapă. Colegii noştri sunt pregătiţi cu explicaţii şi recomandări pentru a le netezi şi a le scurta calea celor care îşi doresc să se perfecţioneze sau să obţină recunoaştere în domeniu, la standarde internaţionale dar nu au îndrăznit sau reuşit să facă primul pas. Pentru unii este greu să găsească timp, pe alţii îi sperie pedanteria britanică, procedurile sau examenele. Vom fi acolo toţi cu sprijin, cu explicaţii şi sfaturi care le pot scuti celor interesaţi ore preţioase de studiu. Dar, mai ales, cu exemplul personal care dovedeşte că tot ce se studiază se poate aplica direct şi în compania în care lucrează. În plus, cu ajutorul weekenduirlor intensive şi workshop-urile într-un interval de concentrare şi efort se pot îmbina până la urmă studiul cu viaţa de familie”, spune Oana Sav, Center Manager.
O certificare în marketing înseamnă resurse şi informaţii noi din cele mai autorizate surse, dar şi efort într-un program riguros în care nu oricine promovează. Evenimentul de pe 19 septembrie este o ocazie de a-i ajuta pe profesioniştii români să reuşească şi să treacă examenele. Institutul de Marketing a creat în România o comunitate vie şi în creştere de profesionişti ambiţioşi care se ajută acum între ei, colaborează şi fac schimb de experienţă”, a adăugat Oana Sav.
Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în Romania tuturor oamenilor de marketing interesați de performanță profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing, dar și webinare pe teme de interes din domeniu și susține, din acest motiv și un portal dedicat de resurse, www.marketingfocus.ro.
Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare organizaţie profesională în domeniu, cu peste o sută de ani de existență care trasează standardele profesionale în domeniu şi dezvoltă permanent programele de studiu în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz